Tato bakalářská práce se zabývá tématem Social Media Intelligence a Filozofickou fakultou Univerzity Palackého v Olomouci jako jeho předmětem. Abych získal informace, které jsem ke své práci potřeboval, použil jsem sociální sítě Facebook a Youtube a také online služby Google Trends a Google Analytics. Abych získal informace také od studnetů a zájemců o studium, vytvořil jsem dva rozdílné dotazníky - jeden pro studenty a druhý pro zájemce o studium. Zjistil jsem, že většina studentů je spokojena s informacemi, které jim univerzita poskytuje a jejich zájem o stránky univerzity stoupá v závislosti na dění (předzápis, zkoušky...). Zájemci o studium nedůvěřují sociálním sítím tak, jako oficiálním stránkám univerzity a jejich zájem také stoupl v průběhu období, kdy se blížila úzávěrka přihlášek ke studiu.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis deals with Social Media Intelligence and Philosophical Faculty of Palacky University in Olomouc as its object. To get the information I needed I used social networks YouTube and Facebook, online services of Google Google Trends and Google analytics. To get information about what students and applicants think, I devised two different questionnaires one for 4th grade high school students, alias possible applicants and one for contemporary students and graduates of Palacky University. Thanks to my research I have found out that most events, vital for a student of Palacky University increase interest in official web pages, Portal and Stag applications. Most students are also satisfied with information and the way information is delivered to them by Palacky University. On the other hand, applicants trust official web pages more than pages on Facebook. Their interest in Palacky University increased too, while the end of the period when they could submit their application was coming to an end.
Klíčová slova
Facebook, sociální síťe, Youtube, social media, internet, data, statistiky, případová studie
Klíčová slova v angličtině
Facebook, social networks, Youtube, Internet, social media, data, statistics, case study
Rozsah průvodní práce
85
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Social Media Intelligence a Filozofickou fakultou Univerzity Palackého v Olomouci jako jeho předmětem. Abych získal informace, které jsem ke své práci potřeboval, použil jsem sociální sítě Facebook a Youtube a také online služby Google Trends a Google Analytics. Abych získal informace také od studnetů a zájemců o studium, vytvořil jsem dva rozdílné dotazníky - jeden pro studenty a druhý pro zájemce o studium. Zjistil jsem, že většina studentů je spokojena s informacemi, které jim univerzita poskytuje a jejich zájem o stránky univerzity stoupá v závislosti na dění (předzápis, zkoušky...). Zájemci o studium nedůvěřují sociálním sítím tak, jako oficiálním stránkám univerzity a jejich zájem také stoupl v průběhu období, kdy se blížila úzávěrka přihlášek ke studiu.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis deals with Social Media Intelligence and Philosophical Faculty of Palacky University in Olomouc as its object. To get the information I needed I used social networks YouTube and Facebook, online services of Google Google Trends and Google analytics. To get information about what students and applicants think, I devised two different questionnaires one for 4th grade high school students, alias possible applicants and one for contemporary students and graduates of Palacky University. Thanks to my research I have found out that most events, vital for a student of Palacky University increase interest in official web pages, Portal and Stag applications. Most students are also satisfied with information and the way information is delivered to them by Palacky University. On the other hand, applicants trust official web pages more than pages on Facebook. Their interest in Palacky University increased too, while the end of the period when they could submit their application was coming to an end.
Klíčová slova
Facebook, sociální síťe, Youtube, social media, internet, data, statistiky, případová studie
Klíčová slova v angličtině
Facebook, social networks, Youtube, Internet, social media, data, statistics, case study
Zásady pro vypracování
1. Vyhledávání definice a vymezení pojmu Social Media Intelligence.
2. Objasnění pojmů souvisejících s prací.
3. Vyhledání nástrojů pro vyhledávání návštěvnosti internetových stránek, popis jejich funkce, vyhodnocení výsledků.
4. Spokojenost stávajících studentů se studiem a informacemi, které jim Univerzita Palackého poskytuje.
5. Vlastní vypracování bakalářské práce, závěru a shrnutí.
Zásady pro vypracování
1. Vyhledávání definice a vymezení pojmu Social Media Intelligence.
2. Objasnění pojmů souvisejících s prací.
3. Vyhledání nástrojů pro vyhledávání návštěvnosti internetových stránek, popis jejich funkce, vyhodnocení výsledků.
4. Spokojenost stávajících studentů se studiem a informacemi, které jim Univerzita Palackého poskytuje.
5. Vlastní vypracování bakalářské práce, závěru a shrnutí.
Seznam doporučené literatury
1. BOUDA, T. Sociální média [online]. Inflow: information journal, 2009, roč. 2, č. 8. ISSN 1802-9736. cit. 2014-11-22. Dostupný z: http://www.inflow.cz/socialni-media.
2. Facebook: Insights [online]. cit. 2014-04-18. Dostupné z: https://developers.facebook.com/docs/insights/.
3. Google: Introduction to Google Analytics [online]. cit. 2014-04-18. Dostupné z: https://support.google.com/analytics/answer/1008065?hl=en.
4. JANDOUREK, J. Slovník sociologických pojmů. Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s.: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-3679-2.
5. Lupa: Ogilvy: Firmy, připravte se na plné zpoplatnění dosahu na Facebooku [online]. cit. 2014-04-20. Dostupné z: http://www.lupa.cz/clanky/ogilvy-firmy-pripravte-se-na-plne-zpoplatneni-dosahu-na-facebooku/
6. MOLNÁR, Z. Competitive Intelligence. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1908-1.
7. REITEROVÁ, E. Základy psychometrie. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 2008. ISBN 978-80-244-2065-3.
8. VITOVSKÝ, A. Anglicko-český a česko-anglický výkladový slovník Internetu. Praha: AV Software, 2004. ISBN 80-901428-7-7.
Seznam doporučené literatury
1. BOUDA, T. Sociální média [online]. Inflow: information journal, 2009, roč. 2, č. 8. ISSN 1802-9736. cit. 2014-11-22. Dostupný z: http://www.inflow.cz/socialni-media.
2. Facebook: Insights [online]. cit. 2014-04-18. Dostupné z: https://developers.facebook.com/docs/insights/.
3. Google: Introduction to Google Analytics [online]. cit. 2014-04-18. Dostupné z: https://support.google.com/analytics/answer/1008065?hl=en.
4. JANDOUREK, J. Slovník sociologických pojmů. Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s.: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-3679-2.
5. Lupa: Ogilvy: Firmy, připravte se na plné zpoplatnění dosahu na Facebooku [online]. cit. 2014-04-20. Dostupné z: http://www.lupa.cz/clanky/ogilvy-firmy-pripravte-se-na-plne-zpoplatneni-dosahu-na-facebooku/
6. MOLNÁR, Z. Competitive Intelligence. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1908-1.
7. REITEROVÁ, E. Základy psychometrie. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 2008. ISBN 978-80-244-2065-3.
8. VITOVSKÝ, A. Anglicko-český a česko-anglický výkladový slovník Internetu. Praha: AV Software, 2004. ISBN 80-901428-7-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cíl práce
Metody práce Dosažení cíle práce
Reakce na podněty z posudků
Diskuze s komisí
Posudky práce jsou přiloženy