|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGG / SESLU
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGG
/
SESLU
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář z geogr. služeb a maloobchodu
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Seminář z geografie služeb a maloobchodu
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem semináře je praktický projekt spojený s vybraným problémem v rámci geografie služeb a maloobchodu.
|
Požadavky na studenta
|
Absolvování teoretické přípravy, bezpodmínečná účast na testu ověřující teoretické znalosti, splnění dané bodové hranice. Aktivní participace na zadaných úkolech v daných časových intervalech.
|
Obsah
|
Seminář je pojat jako celosemestrální projekt od pracovní hypotézy přes definování cílů, provedení výzkumu k interpretaci výsledků. Projekty se týkají vybraného problému v rámci širšího konceptu geografie služeb a maloobchodu (např. analýza nákupního chování, prostorové diferenciace vybraných maoobchodních řetězců, analýza vybavenosti obcí atp.). Studenti pracují ve skupinách, projekt je zaměřen na konkrétní oblast (město, region).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Toušek, V., Kunc, J., Vystoupil, J. (eds.). Ekonomická a sociální geografie. Plzeň: Aleš Čeněk, 2008. ISBN 978-80-7380-114-4.
-
Základní:
Križan, F., Lauko, V. Geografia maloobchodu: úvod do problematiky. Bratislava: Univerzita Komenského, 2014. ISBN 978-80-223-3542-3.
-
Základní:
Spilková, J. Geografie maloobchodu a spotřeby: věda o nakupování. Praha: Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-1951-4.
-
Základní:
Cuadrado-Roura, J.R. (ed.). Service industries and regions. Springer, 2013. ISBN 978-3-642-35801-2.
-
Základní:
Daniels, P.W. (ed.). Services and metropolitan development: international perspectives. London: Routledge, 1991. ISBN 0-415-00852-2.
-
Doporučená:
Kunc, J. et al. Časoprostorové modely nákupního chování české populace. Brno: MUNI Press, 2013. ISBN 978-80-210-6020-3.
-
Doporučená:
Kraft, M., Mantrala, M.K. (eds.). Retailing in 21st century: current and future trends. Springer, 2010. ISBN 978-3-540-72001-0.
-
Doporučená:
Guy, C. The retail development process: location, property and planning. London: Routledge, 1994. ISBN 0-415-07504-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
26
|
Domácí příprava na výuku
|
64
|
Celkem
|
90
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Znalost učiva v rozsahu předmětu Humánní geogragie 2, resp. Ekonomická geografie pro vzdělávání. |
Získané způsobilosti |
Analýza předloženého vybraného problému v rámci konceptu služeb a maloobchodu. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|