|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
PCH / BHFT
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
PCH
/
BHFT
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Human factors in traffic
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
8 / -
|
33 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
1 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Did you ever wonder why people act in traffic the way they do? Why do pedestrians jaywalk in New York City and not in Copenhagen? Well, in New York City it's a way to distinguish yourself from the crowd, while in Copenhagen it's an illegal act. In New York City pedestrians look at the cars, not the lights. Or why does sounding your horn in Rome not mean the same thing as sounding it in Stockholm, why is flashing your headlights at another driver understood one way on a German autobahn and quite another way in Los Angeles? How do people drive, how do people cross the street, how are power relations made manifest in those interactions, and what sort of patterns emerge from traffic? If you have ever asked yourself these questions, this is the course for you to sign up for! The aim of this course it to understand how traffic works and what is the role of human factors within the system.
Alternatively, students can participate in the traffic psychology safety workshops for young drivers.
|
Požadavky na studenta
|
Presentation on Traffic safety and relevant issues in selected EU countries. Alternatively, students can participate in the traffic psychology safety workshops for young drivers.
|
Obsah
|
Young drivers and traffic safety. Information & discussion on relevant topics with the aim of boosting safety driving.
In concrete:
1 Theories, objectives, and methods
2 Health and public health
3 Sustainability
4 The main traffic-psychology models and theories (Vision 0, the theory of planned behaviour, the homeostasis theory).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
10
|
Příprava na zkoušku
|
20
|
Domácí příprava na výuku
|
50
|
Celkem
|
80
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
N/A |
Získané způsobilosti |
N/A |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
- Esej
- Analýza výkonů studenta
|
|
|
|