|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
PCH / 94VOM
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
PCH
/
94VOM
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Vybrané otázky psych. práce, org. a dop.
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Vybrané otázky psychologie práce a organizace a dopravní psychologie
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
2 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti pod vedením garanta a za přispění konzultací s ním připraví sérii seminářů/workshopů na jimi zvolená odborná témata pro studenty pregraduálního studia (bakalářské, magisterské) či jiné cílové publikum. Minimální délka trvání jednoho workshopu jsou 4 vyučovací hodiny. Každý student samostatně povede min. 1 workshop či seminář.
|
Požadavky na studenta
|
Splnění výukové povinnosti studenti dokládají odevzdáním vyplněného formuláře o vykonané výuce. Tento formulář je k dispozici ke stažení na webových stránkách Katedry psychologie FF UP v Olomouci - http://old.psych.upol.cz/wp-content/uploads/2017/07/Potvrzeni_o_vykonani_odborne_vyukove_praxe.doc
|
Obsah
|
Jako přímou výuku lze uznat výuku studentů denního i kombinovaného studia na Katedře psychologie FF UP v Olomouci, výuku na ostatních katedrách či univerzitách v ČR i zahraničí, přípravné kurzy pro uchazeče o studium psychologie, vzdělávací workshop apod. V případě, že se vyskytnou nejasnosti, zda lze danou aktivitu považovat za výuku, student před tím, než jí začne realizovat, kontaktuje garanta předmětu a osobně se s ním domluví.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Petty Geoffrey. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2004.
-
Doporučená:
Pasch Marvin a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005.
-
Doporučená:
Garr Reynolds. (2007). Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery.
-
Doporučená:
Fontana David. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál, 2010.
-
Doporučená:
Nancy Duarte. (2008). Slide:ology: The Art and Science of Creating Great Presentations.
-
Doporučená:
Gallo, C. (2012). Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse.. Praha.
-
Doporučená:
Pedro de Bruyckere. (2018). The Ingredients for Great Teaching.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
ideálně absolvování předmětu Lektorské dovednosti a didaktika |
Získané způsobilosti |
příprava a realizace výuky |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Projekce (statická, dynamická)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|