|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSA / KTEV2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSA
/
KTEV2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Tvorba a evaluace vzd. progr. II. - RV20
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
12
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
12 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je objasnit tvorbu vzdělávacího programu jako procesu s různými fázemi a se specifiky v různých kontextech vzdělávání a s důrazem na význam evaluace.
|
Požadavky na studenta
|
Obhajoba studentem vypracovaného projektu vzdělávací akce pro profesní nebo zájmové vzdělávání (rozsah min. 24h, pro min. 5 dospělých účastníků/zaměstnanců, kolegů).
|
Obsah
|
Pojetí kurikula vzdělávacích institucí v regionálním školství, obsah a regulativní funkce aktuálně platných kurikulárních dokumentů, přístupy k tvorbě a etapy tvorby vzdělávacího programu, kroky tvorby vzdělávacího programu, limitující faktory při tvorbě vzdělávacího programu.Evaluace vzdělávacího programu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
PRÁŠILOVÁ, M. (2006). Tvorba vzdělávacího programu.. Praha: TRITON.
-
Doporučená:
PRÁŠILOVÁ, Michaela a Eva ŠMELOVÁ. (2010). Kurikulum a jeho tvorba II.. Olomouc: UP.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- objasnit aktuální pojetí kurikula vzdělávacích institucí s důrazem na regionální školství,
- popsat obsah a regulativní rámec kurikulárních dokumentů platných v regionálním školství,
- vysvětlit postup tvorby vzdělávacího programu, navrhnout evaluační metody,
- samostatně vytvořit dlouhodobější vzdělávací program a odborně obhájit jeho pojetí i funkčnost.
|
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|