|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRS / JS3N
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRS
/
JS3N
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Jazykový seminář 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
34 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Hlavním cílem výuky je zlepšování všech čtyř jazykových kompetencí ve španělštině: aktivních (mluvení a psaní) i pasivních (poslech a čtení). Ačkoliv zvládnutí gramatických prvků hraje významnou roli při učení cizího jazyka, zvláště v rámci filologických studií, speciální důraz se rovněž klade na takzvané komunikativní kompetence studentů. Ty jim umožní komunikačně zvládnout většinu situací, které se mohou vyskytnout ve španělsky mluvících zemích. Výuka se ve všech ohledech řídí principy Společného evropského referenčního rámce pro výuku cizích jazyků.
|
Požadavky na studenta
|
Písemný zápočtový test, odevzdávání krátkých úkolu, účast na výuce.
|
Obsah
|
V kurzu budou probírány následující tematické bloky:
1. Vocabulario: ámbito del teatro, deporte, baile, adjetivos con prefijos, ámbito de las TIC, medición y resolución de conflictos, medios de comunicación, resolución de conflictos, etc.
2. Gramática: describir acciones con adjetivos, gerundios y adverbios, marcadores y construcciones temporales, verbos pronominales, expresar finalidad (para + infinitivo, para + presente/imperfecto de subjuntivo), estilo indirecto, usos de se para expresar involuntariedad, usos del pretérito imperfecto de indicativo y de subjuntivo, usos del gerundio, colocación del adjetivo.
3. Recursos comunicativos: describir actividades, movimientos y situaciones de personas y cosas, dar instrucciones, hablar de la postura corporal, expresar sentimientos y estados de ánimo, expresar finalidad, expresar intencionalidad, usar correctamente el estilo indirecto, combinar tiempos del pasado, referir eventos pasados, transmitir peticiones y advertencias, contar relatos, etc.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Corpas, J., Garmendia, A., Sánchez, N. & Soriano, C. (2014). Aula internacional 5: Libro del alumno. Barcelona.
-
Základní:
VVAA. (2007). Sueňa 3. Libro del alumno. Madrid.
-
Rozšiřující:
VVAA. (2007). Sueňa 3. Cuaderno de ejercicios. Madrid.
-
Doporučená:
Cano Ginés, A. (2008). Competencia gramatical en uso. B2. Madrid.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
12.5
|
Příprava na zápočet
|
12.5
|
Účast na výuce
|
50
|
Celkem
|
75.0
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Písemný test
|
|
|
|