|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRS / JS1N
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRS
/
JS1N
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Jazykový seminář 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
44 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Hlavním cílem výuky je zlepšování všech čtyř jazykových kompetencí ve španělštině: aktivních (mluvení a psaní) i pasivních (poslech a čtení). Ačkoliv zvládnutí gramatických prvků hraje významnou roli při učení cizího jazyka, zvláště v rámci filologických studií, speciální důraz se rovněž klade na takzvané komunikativní kompetence studentů. Ty jim umožní komunikačně zvládnout většinu situací, které se mohou vyskytnout ve španělsky mluvících zemích. Výuka se ve všech ohledech řídí principy Společného evropského referenčního rámce pro výuku cizích jazyků.
|
Požadavky na studenta
|
Písemný zápočtový test, odevzdávání krátkých úkolu, účast na výuce.
|
Obsah
|
V kurzu budou probírány následující tematické bloky:
1. Recursos comunicativos:
Referirnos a una noticia y contarla. Relatar una noticia. Dar nuestra opinión. Valorar diversas opciones. Proponer condiciones. Argumentar opiniones. Expresar acuerdo y desacuerdo. Dar consejos. Evocar situaciones imaginarias. Expresar deseo y desconocimiento.
2. Recursos gramaticales:
Tiempos de pasado. Uso de la voz pasiva. Construcciones impersonales: se. Anticipación del complemento de OD. Creo que + indicativo, no creo que + subjuntivo. Es una tontería / impensable + infinitivo / subjuntivo. Solo si / siempre que. Eso de En primer / segundo. Algunos usos de condicional. Te recomiendo/ te aconsejo que + presente de subjuntivo. Pretérito imperfecto de subjuntivo.
3. Recursos léxicos:
Verbos de transmisión de información: manifestar, declarar, etc. Medios de comunicación. Política e historia. Vocabulario para hablar de ocio y del turismo y de las características de las ciudades y pueblos. Deportes. Tradiciones. Dar miedo/ asco/ pánico/ pereza
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Corpas, J., Garmendia, A., Sánchez, N., Soriano, C., Sans, N. (2018). Aula internacional 4: Libro del alumno. Barcelona.
-
Rozšiřující:
VVAA. (2007). Sueňa 3. Cuaderno de ejercicios. Madrid.
-
Rozšiřující:
VVAA. (2007). Sueňa 3. Libro del alumno. Madrid.
-
Doporučená:
Cano Ginés, A. (2008). Competecia gramatical en uso. B2. Madrid.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zápočet
|
12.5
|
Domácí příprava na výuku
|
12.5
|
Účast na výuce
|
50
|
Celkem
|
75.0
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Písemný test
|
|
|
|