|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRS / DID1V
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRS
/
DID1V
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Didaktika španělštiny 1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
2 / -
|
3 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem tohoto předmětu je seznámit studenty s metodologií výuky a učení španělštiny jako cizího jazyka. Předmět je rozdělen do několika modulů, z nichž každý podléhá zvláštní evaluaci tak, aby studenti mohli průběžně upevňovat své znalosti a prokázali své schopnosti při vedení vlastní výuky.
|
Požadavky na studenta
|
Psaní eseje, domácí příprava na výuku, četba odborného textu ve španělštině, účast na výuce.
|
Obsah
|
V kurzu budou probírány následující tematické bloky:
1. La estructura del sistema educativo espa?ol
2. La planificación curricular (estrategias de aprendizaje, características individuales del alumno como la motivación, edad, aptitud, actitud, etc., términos relacionados con el currículo como el programa, unidad didáctica, sesión de clase, y la evaluación)
3. Marco Común Europeo de Referencia
4. DELE (Diploma de Espaňol como Lengua Extranjera) y SIELE (Servicio Internacional de Evaluación de la Lengua Espaňola)
5. Análisis de unidades didácticas para la ense?anza del espa?ol a extranjeros
6. Las nuevas tecnologías en la ense?anza de lenguas extranjeras
7. La ense?anza del espa?ol con fines específicos
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. (2002). Marco común europeo de referencia para las lenguas: aprendizaje, enseňanza, evaluación. Madrid.
-
Rozšiřující:
Moya Guijarro, J. A. La enseňanza de las lenguas extranjeras en el marco europeo. Cuenca, 2006.
-
Rozšiřující:
Instituto Cervantes. Plan Curricular del Instituto Cervantes. Madrid: Instituto Cervantes, 1994.
-
Doporučená:
Suso López, J., Fernández Fraile, M. E. La didáctica de la lengua extranjera. Granada, 2001.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Semestrální práce
|
12.5
|
Příprava na zkoušku
|
12.5
|
Domácí příprava na výuku
|
100
|
Účast na výuce
|
25
|
Celkem
|
150.0
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Žádné. |
Získané způsobilosti |
Žádné. |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Písemná zkouška
- Analýza výkonů studenta
|
|
|
|