|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRI / IJ3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRI
/
IJ3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Italský jazyk 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Italština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Italština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Obiettivi formativi:
Obiettivo del corso ? potenziare le quattro abilit? linguistiche primarie, cio? l'abilit? di ascoltare, di
parlare in monologo, di leggere e di scrivere, e le cinque abilit? integrate, costituite dalla capacit? di
dialogare, parafrasare, riassumere, prendere appunti e saper parlare su traccia.
|
Požadavky na studenta
|
Risultati di apprendimento attesi:
Al termine del corso, gli studenti dovranno essere in grado, attraverso la lettura dei testi oggetto del
programma d'esame, di leggere, comprendere e commentare testi in lingua italiana di una certa
complessit?; nonché di intraprendere percorsi interpretativi originali.
Metodi didattici:
Sono previste esercitazioni scritte, presentazioni di relazioni e di brevi elaborati in forma scritta o
orale.
|
Obsah
|
Contenuti:
Il corso si propone di perfezionare la capacit? di comprensione e analisi di un testo complesso, orale
o scritto, riguardante temi sia concreti che astratti. A tale scopo, durante il corso, saranno analizzati
e commentati diversi testi di Pier Paolo Pasolini, intellettuale poliedrico, la cui produzione
costituisce ancora una chiave di interpretazione del nostro tempo.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Materiale didattico:
I testi e i materiali analizzati durante le lezioni saranno resi disponibili tramite la piattaforma per la
didattica Moodle.
Testi di riferimento:
Pier Paolo Pasolini, Scritti Corsari, Milano, Garzanti, 1975.
Pier Paolo Pasolini, Lettere Luterane, Torino, Einaudi, 1980.
Pier Paolo Pasolini, Dialoghi, Roma, Editori Riuniti, 1992.
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. Mgr. Alessandro Marini, Ph.D. ,
-
Cvičící:
Mgr. Stefania Elisa Ghezzi (100%),
Mgr. Lenka Kováčová (100%),
doc. Mgr. Alessandro Marini, Ph.D. (100%),
Mgr. Eva Skříčková, Ph.D. (100%),
Mgr. Paolo Tabacchini, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zápočet
|
10
|
Účast na výuce
|
26
|
Celkem
|
36
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Žádné. |
Získané způsobilosti |
Lo studente, grazie alla frequenza del corso, avra' la possibilita' di perfezionare il controllo delle strutture sintattiche e morfologiche dell'italiano, e di sviluppare abilita' di comprensione testuale. Le attivita' proposte riusciranno anche a rafforzare la produzione orale e scritta dello studente, nonche' la sua competenza teorica su strutture morfologiche di media complessit?. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Projekce (statická, dynamická)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Písemný test
|
|
|
|