|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPV / P6R@
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPV
/
P6R@
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Pedagogická praxe 6 s reflexí
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Praxe
5
[DNY/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
54 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " řešit roli učitele na primární škole (1. - 3. třída ZŠ); " navrhovat organizační formy práce primární škole, (1. - 3. třída ZŠ); " uvést vztah mezi klimatem třídy, popř. atmosférou v hodině v návaznosti na interakci učitel - žák na primární škole, (1. - 3. třída ZŠ); " správně aplikovat a zároveň vhodně zařadit a použít didaktické pomůcky a prostředky v hodinách výchov na primární škole, (1. - 3. třída ZŠ); " navrhnout a použít adekvátní strategii výuky v konkrétním předmětu (1. - 3. třída ZŠ);, " plánovat správné metodické postupy ve všech hodinách (1. - 3. třída ZŠ); " analyzovat kurikulární dokument v kombinaci s konkrétním švp (1. - 3. třída ZŠ); " vyzkoušet a hodnotit vyučovací proces podle zadaných kritérií (1. - 3. třída ZŠ);.
Výstupem průběžné pedagogické praxe je portfolio praxí, které se skládá z příprav na vyučovací hodinu reflektující na analýzu vyučovacího procesu s pedagogem v oborových didaktikách.(Didaktika českého jazyka. Didaktika matematiky, Didaktika prvouky, Didaktika elementárního čtení a psaní, Didaktika TV, Didaktika HV, Didaktika VV, Didaktika PV)
Témata: metodické postupy používané v primární škole (1. - 3. třída ZŠ);. strategie učení v primární škole (1. - 3. třída ZŠ);.. učitel primární školy - činnosti diagnostické, řídící, prognostické (1. - 3. třída ZŠ);.. pozorované organizační formy primární školy (1. - 3. třída ZŠ);. pozorované výukové metody primární školy (1. - 3. třída ZŠ);. klima třídy - atmosféra hodiny atd. (1. - 3. třída ZŠ);.. interakce žák - žák primární školy (1. - 3. třída ZŠ);. způsoby hodnocení žáků (1. - 3. třída ZŠ);. využití didaktických pomůcek a prostředků (1. - 3. třída ZŠ);. portfólio pedagogických praxí.
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|