|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPV / KTV3@
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPV
/
KTV3@
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Tělesná výchova s didaktikou 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Konzultace
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
26 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cíle:
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni:
- využít pohybových her v různých segmentech vyučovací hodiny, a to na základě podmínek konkrétní školy,
- realizovat pohybové hry bez pomůcek, s pomůckami a přizpůsobit je specifikům konkrétních žáků,
- modifikovat pohybové hry v kontextu integrace žáka se SVP,
- orientovat se v didaktických metodách využitelných při výuce základů sportovních her na 1. stupni ZŠ dle učiva RVP ZV, - začlenit žáka se SVP do vyučovací hodiny zaměřené na osvojení základů sportovních her, - zajistit bezpečnost žáka při realizaci pohybových a sportovních her.
|
Požadavky na studenta
|
- min. 80 % účast ve výuce
- seminární práce
- úspěšně absolvovaný didaktický výstup
|
Obsah
|
Témata
Pohybové a sportovní hry v učivu TV na 1. stupni škol.
Systém pohybových her a jejich využití v různých segmentech vyučovací hodiny tělesné výchovy.
Organizace a praktická realizace pohybových her dle jejich zaměření.
Integrace žáka se SVP prostřednictvím pohybových her.
Základy sportovních her - metodika a prostředky výuky individuálních činností jednotlivce.
Pravidla miniforem sportovních her.
Organizace turnajů, činnosti rozhodčího.
Aspekty bezpečnosti a ochrany zdraví žáka při realizaci pohybových her a sportovních her.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Ondřej, O. et al. (1989). Hrajeme basketbal, fotbal, házenou, lední hokej, nohejbal, softbal, volejbal podle zjednodušených pravidel. Praha: Sportpropag.
-
Základní:
Černý, T. et al. (2007). Miniházená ve škole. Praha: ČSH.
-
Základní:
Perič, T. (2012). Sportovní příprava dětí 2: zásobník cvičení. Praha: Grada Publishing.
-
Doporučená:
Janík, Z., Pětivlas, T., & Drásalová, L. (2003). Basketbal: nácvik herních činností jednotlivce. Brno: Paido.
-
Doporučená:
Perič, T. (2004). Hry ve sportovní přípravě dětí. Praha: Grada Publishing.
-
Doporučená:
& Háp, P. (2013). Kondiční příprava ve sportovních hrách: posilování s nestabilními plochami a pomůckami. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Doporučená:
& Háp, P. (2013). Kondiční příprava ve sportovních hrách: rozvoj agility a koordinace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
pohybové schopnosti na úrovni umožňující úspěšné absolvování výuky a plnění požadavků pro udělení kreditů |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Seminární práce
|
|
|
|