|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMT / WZE1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMT
/
WZE1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Elementární matematika 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
6
[HOD/SEM]
On-line aktivity
4
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 100
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
17 / 100
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KMT/WZE12
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu Elementární matematika je nejenom samotná znalost matematických vět a definic, ale především schopnost získané vědomosti vhodnou metodickou formou předávat žákům. Obsahem předmětu Elementární matematika 1 jsou logika, číselné soustavy, algebra, funkce, rovnice a nerovnice, posloupnosti, komplexní čísla.
Obsahem je aplikace matematických definic a vět při řešení úloh z geometrie - planimetrie a stereometrie.
Předmět byl inovován v rámci projektu "Studium k rozšíření odborné kvalifikace (§6 vyhlášky č.317/2005 Sb.)" , reg. č. CZ.1.07/1.3.00/19.0014.
|
Požadavky na studenta
|
Student vypracuje a odevzdá seminární práci ze zadaného tematického celku.
Student získá 70% z celkového počtu bodů za písemné práce.
|
Obsah
|
Obsahem předmětu je nejenom samotná znalost matematických definic
a vět, ale především schopnost získané vědomosti vhodnou metodickou formou předávat žákům.
Práce s interaktivní tabulí.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Rektorys, K. Přehled užité matematiky I. Praha, 2000. ISBN 80-7196-180-9.
-
Základní:
Rektorys, K. Přehled užité matematiky II. Praha, 2000. ISBN 80-7196-181-7.
-
Základní:
Polák, J. Středoškolská matematika v úlohách I. Praha, 1996. ISBN 80-71-96-021-7.
-
Základní:
Polák, J. Středoškolská matematika v úlohách II. Praha, 1999. ISBN 80-7196-166-3.
-
Doporučená:
Hejný M., Kuřina,F. Dítě, škola a matematika.. Praha, 2001. ISBN 80-7178-581-4.
-
Doporučená:
Tomicová J. Matematika. Přehled učiva základní školy s řešenými příklady. Praha, 1999. ISBN 80-7168-616-6.
-
Doporučená:
Krupka P. Sbírka úloh z matematiky pro 2 stupeň základních škol a nižší ročníky víceletých gymnázií.. Praha, 1995. ISBN 80-7196-189.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
28
|
Účast na výuce
|
10
|
Semestrální práce
|
12
|
Příprava na zkoušku
|
20
|
Příprava na zápočet
|
10
|
Celkem
|
80
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Znalost matematiky v rozsahu střední školy a bakalářského studia matematiky se zaměřením na vzdělávání. |
Získané způsobilosti |
Znalost matematiky v rozsahu střední školy a bakalářského studia matematiky se zaměřením na vzdělávání. |
Vyučovací metody |
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
- Pracovní činnosti (dílny)
|
Hodnotící metody |
- Známkou
- Písemná zkouška
- Analýza výkonů studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Seminární práce
|
|
|
|