|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KKV / VPPAP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KKV
/
VPPAP
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Praktické aspekty sociální pedagogiky
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
26
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
6 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
26
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cvičení bude probíhat individuální formou. Student si může zvolit ze dvou variant spolupráce s akademickým pracovníkem:
- Spolupráce v oblasti výzkumných aktivit,
- Spolupráce v oblasti sociálně pedagogické praxe.
|
Požadavky na studenta
|
Student plní předem domluvené povinnosti:
- účastní se konkrétní aktivity (adaptační kurz, práce s cílovou skupinou)
- podílí se na výzkumných aktivitách
|
Obsah
|
Oblast výzkumných aktivit
Student spolupracuje s vybraným akademickým pracovníkem na různých fázích výzkumu. Učí se fixovat data, analyzovat data a interpretovat data.
Oblast sociálně pedagogické praxe
Student si ve spolupráci s akademickým pracovníkem vybere organizaci, kde funguje sociální pedagog a v rámci této organizace se aktivně podílí na jednorázové akci (adaptační kurz, komunikace v terénu, příprava žádosti pro projekt, zážitkový víkend pro rodiny, ?)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Miovský, M. (2006). Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha: Grada Publishing.
-
Doporučená:
Miovský, M., Čermák, I., Chrz, V., eds. (2005). Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IV. Olomouc: FF UP..
-
Doporučená:
Gintel, A., & Jirásek, I. (2013). Zážitková pedagogika a výchova v přírodě: cesty vedou dál. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
nejsou stanoveny |
Získané způsobilosti |
nejsou stanoveny |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|