|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KKS / KSPRO
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KKS
/
KSPRO
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Tvorba projektů
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
4
[HOD/SEM]
Cvičení
12
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
36 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
16
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Service-learningový předmět je zaměřen na tvorbu projektů a jejich řízení v institucích sociální práce, v nichž má
realizace projektů významnou roli. Cílem je naučit studenty základy projektového manažmentu a vytvořit prostor pro jejich aplikaci a zvýšení vybraných kompetencí při tvorbě projektu.
|
Požadavky na studenta
|
Student/studentka odevzdá:
- projektový záměr,
- plán analýzy potřebnosti.
Parametry dokumentů a termíny odevzdání: přednášky / semináře
|
Obsah
|
Parametry projektu
Intervenční logika projektu
Sběr dat
Analýza potřebnosti / Problémová analýza / SWOT ... Východiskový stav
Inovace
Mise/poslání - vize - cíl
Cíle
Cílové skupiny
Logický rámec
Výstupy / výsledky
Aktivity
Monitoring / Hodnocení
Indikátory - ukazatele
Managment rizik
Rozpočet
Výkaznictví
Reporting
Diseminace výsledků
Replikovatelnost projektu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
ROSENAU, M.D. (2000). Řízení projektů. Praha.
-
Základní:
REPKOVÁ, K. (2008). Sociálne programovanie a projektovanie (nielen) v sociálnej práci.. Bratislava.
-
Doporučená:
VAŠEČKA, I. (2002). Projektování institucí sociální práce..
-
Doporučená:
NĚMEC, V. (2002). Projektový management.. Praha.
-
Doporučená:
BARKER, S., COLE, R. (2009). Projektový management pro praxi.. Praha.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
20
|
Účast na výuce
|
42
|
Semestrální práce
|
30
|
Celkem
|
92
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Práce v odborném stylu na úrovni ukončeného bakalářského studia. |
Získané způsobilosti |
Výstupní kompetence studenta
- osvojení si terminologie,
- tvorba projektů,
- tvorba rozpočtu,
- základy projektového manažmentu,
- kreativní myšlení,
- analytické schopnosti,
- základní projektové kompetence. |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Systematické pozorování studenta
- Seminární práce
|
|
|
|