|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KKS / KSPR2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KKS
/
KSPR2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Odborná praxe II.
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
10
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Praxe
160
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
4 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
20 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KKS/KSPR1
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
NE
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Praxe v sociální práci je považována za nedílnou součást studia sociální práce. Cílem je podpořit odbornou způsobilost a rozvíjet kompetence studujících k výkonu sociální práce v příslušných typech institucí a organizací, vést studující k reflexi zkušenosti z odborné praxe a sebereflexi, aby si byli vědomi sebe jako nástroje sociální práce, motivovat studující k hledání a nalézání profesní identity. Studující k reflexi a sebereflexi vědomě a aktivně používají teoretické poznatky, metody a etické standardy sociální práce.
|
Požadavky na studenta
|
Pro Odbornou praxi 2 je třeba zadat si praxi do systému ipraxe.upol.cz, včetně všech náležitostí.
Student/ka dle uznané varianty praxe sestaví své Portfolio dle požadované formy a vloží do Moodle.
varianta A) praxe plně uznaná: student odevzdá v elektronické podobě prostřednictvím Moodle
Portfolio (deník) praxe:
a) výstupní kompetenční dotazník
varianta B) praxe je částečně uznaná: student odevzdá v elektronické podobě prostřednictvím Moodle
Portfolio (deník) praxe:
a) výkaz realizace odborné praxe (v rozsahu počtu hodin stanovených garantem odborných praxí)
b) výstupní kompetenční dotazník
c) hodnocení odborné praxe
varianta C) student absolvuje praxi v plném rozsahu: student odevzdá v elektronické podobě prostřednictvím Moodle
Portfolio (deník) praxe:
a) výkaz realizace odborné praxe (v rozsahu 160 hodin)
b) výstupní kompetenční dotazník
c) hodnocení odborné praxe
varianta D) student absolvuje praxi v zahraničí: student si domluví podmínky výkonu praxe a výstupy ze zahraniční praxe individuálně s garantem praxe před odjezdem do zahraničí
|
Obsah
|
Odborná praxe bude realizována v dílčích aktivitách formou Service Learningu - viz manuál k odborným praxím KKS.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Odborná praxe I. |
Získané způsobilosti |
Student:
- aplikuje získané teoretické poznatky při výkonu odborné praxe;
- je způsobilý pod odborným vedením vykonávat činnost sociálního pracovníka ve vybraném zařízení;
- je schopen posoudit a řešit konkrétní problémy klientů / uživatelů;
- zapojí se do projektové nebo výzkumné činnosti organizace;
- samostatně plní svěřené úkoly.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Hodnotící metody |
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|