|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / 94PD2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
94PD2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Pedagogická činnost 1b
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
26
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
V návaznosti na obsah studijního předmětu Didaktika anglického jazyka v magisterském studiu jsou studenti schopni kriticky srovnávat jednotlivé metody a přístupy k výuce angličtiny jako cizího jazyka a aktivně jich využívat (lingvistická, psychologická a pedagogická východiska). Dokáží, že rozumí základním principům, na nichž je založeno současné pojetí procesu vyučování-učení cizího jazyka jako složky komplexu jazykového vzdělávání (jazyk mateřský a jazyky cizí), a to jak v obecné rovině, tak v aplikaci na jednotlivé věkové skupiny i odlišné potřeby různých skupin uživatelů cizího jazyka. Cílem je zapojit studenty do pedagogické činnosti katedry, získat zkušenosti s výukou a organizací práce na akademické půdě, zdokonalit komunikativní dovednosti. Student provádí výuku na Katedře anglistiky a amerikanistiky v souladu s požadavky katedry (dodržuje harmonogram výuky, zapisuje výsledky do Stagu, opravuje zadané písemné práce atd.), podílí se na organizaci přijímacího řízení. Kredity je též možno získat za vedení Bakalářské práce z anglické lingvistiky.
|
Požadavky na studenta
|
Provádět výuku v souladu s požadavky katedry (dodržovat harmonogram výuky, zapisovat výsledky do Stagu, opravovat zadané písemné práce), podílet se na opravování testů a na organizaci přijímacích zkoušek a opravování přijímacích testů a účastnit se odborných akcí katedry.
|
Obsah
|
Učit kurzy podle aktuálních potřeb katedry - přednostně výuka kurzů odborných podle specializace doktoranda.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
24
|
Domácí příprava na výuku
|
40
|
Příprava na zápočet
|
10
|
Celkem
|
74
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Prezenční (interní) studium. |
Získané způsobilosti |
Získání zkušeností s výukou a organizací práce na akademické půdě, zdokonalení komunikativních dovedností a angličtiny. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Známkou
- Analýza výkonů studenta
|
|
|
|