|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / 91BKC
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
91BKC
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Vystoupení na konferenci 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz vychází ze skutečnosti, že účast na konferenci je jednou z podmínek pro úspěšné ukončení studia. Tento kurz sleduje typický scénář účasti na odborné konferenci - od napsání abstraktu, přípravy handoutu, powerpointové prezentace, až po vlastní presentaci referátu. Každý účastník kurzu připravuje na zvolené téma abstrakt, handout, powerpointovou prezentaci, v závěru prezentuje referát před školitelem a ostatními frekventanty kurzu a následně s příspěvkem (prezentace, poster) vystoupí na konferenci. Pro zápočet je nutná potvrzená aktivní účast na konferenci.
Kreditní hodnocení bere v úvahu typ příspěvku a místo konání konference, doktorandům doporučujeme výběr konkrétní konference předem konzultovat se svým školitelem. Postery a česká lokace vede ke získání 5 kr., mluvený referát a zahraniční lokace až 10-15 kr. (u předmětů v modulu Publikační aktivita je umožněn vícezápis).
|
Požadavky na studenta
|
Každý účastník kurzu připraví na zvolené téma abstrakt, handout, powerpointovou prezentaci, a v závěru bude presentovat referát, se kterým vystoupí na konferenci (workshop, sekce, poster).
Pro zápočet je nutná potvrzená aktivní účast na konferenci.
|
Obsah
|
1. Jak psát abstrakt.
2. Jak připravit handout.
3. Jak připravit powerpoitovou prezentaci.
4. Zásady prezentace referátu.
5. Relevantní reakce v diskusi.
Spoučástí je vystoupení na konkrétní konferenci s posterem anebo ústním referátem.
Kreditní hodnocení bere v úvahu typ příspěvku a místo konání konference. Postery a česká lokace vede ke získání 5 kr., mluvený referát a zahraniční lokace až 10-15 kr.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
S.Čmejrková, F.Daneš, J. Světlá. Jak napsat odborný text. Praha, Leda, 1999. ISBN 80-85927-69-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Semestrální práce
|
125
|
Celkem
|
125
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokladem je vybrané téma referátu a promyšlený obsah jednotlivých jeho částí a obeznámenost s tím, zda referát bude součástí workshopu či samostatné odborné sekce. |
Získané způsobilosti |
Simulováním autentické konferenční situace získají studenti základní představu o jednotlivých fázích přípravy, naučí se reagovat na diskusní připomínky a zvýší sebejistotu svého vystupování. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Demonstrace
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Rozhovor
|
|
|
|