Cíle předmětu (anotace):
|
V tomto semestru studenti zvládnou další tři lekce učebnice Berliner Platz 2 NEU (19-21), které rozvíjejí komunikativní kompetenci studentů a zahrnují aktivity týkající se všech čtyř řečových dovedností. Studenti se v tomto semestru studia více zaměří na produktivní dovednost samostatného písemného projevu. Součástí kurzu je i systematické rozvíjení schopnosti komunikace studentů v odborné oblasti jejich studia.
|
Požadavky na studenta
|
aktivní účast ve výuce (min. 80 %)
pravidelná domácí příprava
vypracování zadaných úkolů
zápočet formou písemného testu - struktura i obsah testu vychází ze základního studijního materiálu
|
Obsah
|
Lemcke, Ch. - Rohrmann, L. - Scherling, T. Berliner Platz 2 NEU. Deutsch im Alltag. Lehr- und Arbeitsbuch. München: Klett-Langenscheidt, 2013. (lekce 19-21)
Studijní materiály ke kurzu v systému Moodle (přístupné studentům zapsaným v předmětu).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Lemcke, Ch. - Rohrmann, L. - Scherling, T. (2013). Berliner Platz 2 NEU. Deutsch im Alltag. Lehr- und Arbeitsbuch. München.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
12
|
Příprava na zápočet
|
12
|
Celkem
|
24
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
24
|
Celkem
|
24
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokládaná znalost německého jazyka minimálně na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce. Tato znalost zahrnuje všechny jazykové dovednosti, tj. čtení, poslech, psaní a mluvení. Součástí předpokladů je i znalost gramatiky a slovní zásoby na dané úrovni. |
Získané způsobilosti |
Po absolvování předmětu budou studenti ovládat dobře gramatiku a slovní zásobu daných lekcí (19-21) učebnice. Na konci celého kurzu (NJ1-NJ4) budou studenti schopni prokázat dosažení znalostí jazyka na úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Demonstrace
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Písemný test
|