|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
CJV / IJ3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
CJV
/
IJ3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Cizí jazyk - italština 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
30 / -
|
1 / 1
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
CJV/IJZ1
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Třetí semestr čtyřsemestrálního kurzu italštiny pro studenty se základní znalostí jazyka. Cílem předmětu je prohloubit základy gramatiky, slovní zásobu a získat další informace z italských reálií. Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní.
|
Požadavky na studenta
|
Studijní materiály ke kurzu v systému Moodle (přístupné studentům zapsaným v předmětu).
Docházka do výuky - max. 2 absence.
Nepřítomnost studenta není v žádném případě důvodem pro jeho nepřipravenost v následující hodině.
Aktivní účast ve výuce.
Vypracování domácích úkolů popř. prací k zápočtu.
Úspěšné složení zápočtového testu (písemná forma).
Všechny náležitosti k zápočtu (včetně písemných prací a testu) student splní nejpozději do konce zkouškového období daného semestru.
|
Obsah
|
Percorso 6 mi piace mangiare, in mensa, al ristorante
Grammatica: il partitivo, il verbo bere, aggettivi indefiniti: molto, alcuni, un po', poco, troppo, tutto con articolo e nome
Percorso 7 fare la spesa, la moda, un giorno speciale
Grammatica: stare+gerundio
Esercizi di ripasso e consolidamento
Percorso 8 Ottimo lavoro, un week-end a Venezia, Che tempo fa
Grammatica: il passato prossimo
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Student ovládá látku probranou v semináři IJ1, tj. student je seznámen s italskou abecedou, výslovností, přízvukem, rodem, členy, záporem, množným číslem. Student umí časovat slovesa všech slovesných tříd, utvořit otázku, časovat pomocná slovesa "essere" a "avere", sloveso "piacere" a modální slovesa "potere", "volere", "dovere" a ví, jak se chovají přídavná jména v italštině a má základní slovní zásobu.
V semináři IJ2 se student naučil časovat všechna pravidelná a základní nepravidelná slovesa v přítomné čase. Student se naučil také spojovat předložky se členem a rozšířil si slovní zásobu.
|
Získané způsobilosti |
Úroveň znalostí studenta (podle CEFR A2): student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho bezprostředně týkají (např. velmi základní osobní a rodinné informace, nakupování, místopis, zaměstnání). Může komunikovat při jednoduchých a rutinních úkolech, které vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných záležitostech. Umí s pomocí jednoduchých výrazů popsat aspekty svého vzdělání, bezprostřední okolí a bezprostřední potřeby.
|
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|