|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
CJV / FJ1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
CJV
/
FJ1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Cizí jazyk - francouzština 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
10 / -
|
3 / 3
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
CJV/FJZ1
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem úvodního semestru kurzu je konsolidace dříve získaných jazykových znalostí (mluvnice, slovní zásoba) a řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní). Požadovaná minimální úroveň pro zápis do tohoto čtyřsemestrálního kurzu je A2. Studenti budou v průběhu celého kurzu (CJV/FJ1- CJV/FJ4) pracovat s učebnicí Allez hop! 2. V prvním semestru probereme lekce 14-16. Doplňkovou učebnicí je francouzská metoda Latitudes - studenti si ji nemusí kupovat, vše bude na Moodlu.
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast ve výuce (min. 80%)
- pravidelná domácí příprava
- vypracování všech průběžných zadaných domácích úkolů
- úspěšné zvládnutí písemného testu zápočtového (úspěšnost min. 70%) - struktura i obsah testu vychází ze
základního studijního materiálu probraného během semestru.
|
Obsah
|
Beková, J. - Kozlová, A. - Pěničková, L. - Quéret-Podesta, A.: Allez hop! 2. Francouzština pro každého. Pokročilí. Brno: Edika, 2016. (lekce 14-16)
Studijní materiály ke kurzu v systému Moodle (přístupné studentům zapsaným v předmětu).
Sady slovíček a frazeologie na platformě Quizlet (přístupné studentům zapsaným v předmětu).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Beková, J.; Kozlová, A.; Pěničková, L.; Quéret-Podesta, A. Allez hop! 2. Brno, 2016.
-
Doporučená:
Mérieux, Régine, Lainé, Emmanuel, Loiseau, Yves. (2009). Latitudes 2, Méthode de français. Paris.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
24
|
Domácí příprava na výuku
|
12
|
Příprava na zápočet
|
12
|
Celkem
|
48
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokládaná znalost francouzského jazyka na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce. Tato znalost zahrnuje všechny jazykové dovednosti, tj. čtení, poslech, psaní a mluvení. Součástí předpokladů je i znalost gramatiky a slovní zásoby na dané úrovni. |
Získané způsobilosti |
Po absolvování předmětu budou studenti ovládat dobře gramatiku (pasivum, příčestí přítomné, gerundium, podmiňovací způsob přítomný a tvoření podmínkových vět, předminulý čas, časové údaje) a slovní zásobu (lekce 14-16 učebnice). Na konci celého kurzu (FJ1-FJ4) budou studenti schopni prokázat dosažení znalostí jazyka na úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Rozhovor
- Systematické pozorování studenta
- Písemný test
|
|
|
|