|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
PCH / IPCN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
PCH
/
IPCN
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Internetové poradenství
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
PCH/NIP
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
získat dovednost písemně odpovídat na dotazy s psychologickou tematikou
|
Požadavky na studenta
|
- účast na tutoriálu
- nejméně 2 kvalitně zpracované odpovědi na dotazy (výběr po dohodě s vyučujícím)
|
Obsah
|
- Vymezení pojmu internetové poradenství - Návaznost na krizovou intervenci - Různá východiska pro poskytování služeb internetového poradenství - Typy dotazů - Guide-lines pro odpovědi - Etická stránka internetového poradenství - Praktické procvičování - Monitorování stránek www.internetporadna.cz
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Horská, B., Lásková, A., Ptáček, L. (2010). Internet jako cesta pomoci.. Praha: Slon.
-
Doporučená:
Veselský, P. (2009). Internetové poradenství. In: Baštecká, B. (2009). Psychologická encyklopedie aplikované psychologie.. Praha: Portál.
-
Doporučená:
Vodáčková, D. Krizová intervence. 2. vyd. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-342-0.
-
Doporučená:
Špatenková,N. a kol. Krizová intervence pro praxi..
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
8
|
Příprava na zápočet
|
34
|
Semestrální práce
|
25
|
Účast na výuce
|
8
|
Celkem
|
75
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- ukončení bakalářského studia psychologie, schopnost empatie, dovednost citlivě se písemně vyjadřovat |
Získané způsobilosti |
studenti dokáží kvalitně a citlivě odpovídat na dotazy s psychologickou tematikou, a to písemnou formou |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Pracovní činnosti (dílny)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|