|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSA / PVZK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSA
/
PVZK
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Projektování vzdělávací akce - A19K
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Název dlouhý
|
Projektování vzdělávací akce
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
6
[HOD/SEM]
Seminář
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
36 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
12
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem výuky je naučit studenty vytvořit projekt konkrétní vzdělávací akce dle stanovených náležitostí a dle zaměření vzdělávací akce na základě kroků vyplývajících z charakteristiky obecného a úkolového prostředí a z analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb.
|
Požadavky na studenta
|
tvorba projektu vzdělávací akce
|
Obsah
|
1. Kontext projektování vzdělávací akce.
2. Projektování vzdělávací akce a související pojmy
3. Identifikace vzdělávacích potřeb.
4. Průběh a způsoby saturace vzdělávacích potřeb.
5. Kompetenční model.
6. Interpretace výsledků analýzy vzdělávacích potřeb.
7. Způsoby, druhy, metody a formy firemního vzdělávání.
8. Speciální didaktické postupy.
9. Didaktické pomůcky a prostředky didaktické techniky.
10. Předkalkulace a konečné vyúčtování vzdělávací akce.
11. Realizace vzdělávací akce - s odkazem na samostatnou disciplínu Realizace vzdělávací akce.
12. Evaluace vzdělávací akce - s odkazem na samostatnou disciplínu Evaluace vzdělávací akce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
BARTOŇKOVÁ, H. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2914-5..
-
Doporučená:
Belz a kol. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení, Portál, Praha 2001.
-
Doporučená:
Walterová E. (1994). Kurikulum. Brno, MU.
-
Doporučená:
WALTEROVÁ, E. Kurikulum (Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě).. Brno: CDVU MU, 1994.
-
Doporučená:
Čapek, Robert. (2015). Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha: Grada.
-
Doporučená:
Bartoňková, H.:. Projektování vzdělávací akce. Studijní text pro kombinované studium. Olomouc 2006..
-
Doporučená:
Buckley, R.; Caple, J.:. Trénink a školení. 1. vyd. Brno 2004..
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Úvod do andragogiky |
Získané způsobilosti |
- Student dokáže popsat hlavní kroky projektu vzdělávací akce.
- Student dokáže vytvořit předběžný kompetenční model.
- Student je schopen navrhnout způsob saturace identifikovaných vzdělávacích potřeb.
- Student dokáže zpracovat projekt vzdělávací akce ve všech klíčových bodech. |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Analýza výkonů studenta
- Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
|
|
|
|