|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSA / OTR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSA
/
OTR
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Outdoor training - A19K
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Způsob zakončení
|
Kolokvium
|
Název dlouhý
|
Outdoor training
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
12
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
14 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
12
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KSA/AROA
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je poskytnout praktickou oporu pro tvorbu outdoorových programů v rámci řízení lidských zdrojů v organizaci, rozvinout schopnost účastníků aplikovat studiem získané znalosti o teoriích vzdělávání dospělých především v organizačním prostředí na konkrétní subjekty.
Výstupem projektu je vlastní rozvojový program připravený studenty za supervize vyučujícího.
Předmět je velmi časově náročný. Kromě úvodního tutoriálu je nutné počítat se schůzkami a nácviky během semestru a účastí na vícedenním rozvojovém programu.
|
Požadavky na studenta
|
Min. 80% účast v semináři, plnění zadaných úkolů, vypracování seminární práce.
|
Obsah
|
Předmět je velmi časově náročný. Kromě úvodního tutoriálu je nutné počítat se schůzkami a nácviky během semestru a účastí na vícedenním rozvojovém programu.
1. Outdoor training.
2. Cyklus zkušenostního učení.
3. Týmová práce.
4. Příprava rozvojového programu.
5. Lektor rozvojového programu.
6. Fáze rozvojového programu.
7. Dramaturgie.
8. Realizace rozvojového programu.
9. Cílená zpětná vazba.
10. Kalkulace rozvojového programu.
11. Evaluace rozvojového programu.
12. Návaznost na další HR procesy.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
VODÁK, J.; KUCHARČÍKOVÁ, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 80-247-1904-5..
-
Základní:
KIRKPATRICK, D. L. - KIRKPATRICK J. D. Evaluating Training Programs: the Four Levels. 3. vyd. San Francisco: Berret-Koehler Publisher, 2006. ISBN 1576753484..
-
Základní:
SVATOŠ V., LEBEDA, P. Outdoor trénink pro manažery a firemní týmy. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0318-1..
-
Základní:
KIRCHNER, J. Psychologie prožitku a dobrodružství pro pedagogiku a psychoterapii. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2562-5..
-
Základní:
ZAHRÁDKOVÁ, E. Teambuilding - cesta k efektivní spolupráci. 1. vyd. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-042-9..
-
Základní:
HERMOCHOVÁ, S. Teambuilding. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1155-9..
-
Základní:
FRANC, D., ZOUNKOVÁ, D., MARTIN, A. Učení zážitkem a hrou. Praktická příručka instruktora. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1701-9..
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předmět je podmíněn absolvováním předmětů Úvod do andragogiky I. a Firemní vzdělávání I. |
Získané způsobilosti |
Student bude umět:
-naplánovat outdoorový program,
-zrealizovat outdoorový program,
-evaluovat outdoorový program,
-využít přínosy outdoorového programu pro organizaci.
Studenti znají základní modely využívané ve zkušenostním učení a ovládají jejich aplikaci v organizačním prostředí.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Esej
- Analýza výkonů studenta
- Seminární práce
|
|
|
|