|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSA / KTEV1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSA
/
KTEV1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Tvorba a evaluace vzd. progr. I. - RV20
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
12
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
13 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předemětu je objasnit základní principy tvorby vzdělávácího programu.
|
Požadavky na studenta
|
Zpracování a kvalifikovaná obhajoba tří variant krátkodobého vzdělávacího programu (rozsah jedna vícehodinová výuková jednotka).
|
Obsah
|
Základní kategorie obecné didaktiky a jejich specifika (výukové cíle - taxonomie, vlastnosti, učivo, učební úlohy - taxonomie, formulace, posouzení souboru učebních úloh, metody a organizační formy podporující aktivitu vzdělávaných, materiálně didaktické prostředky), tvorba a hodnocení funkčnosti krátkodobého vzdělávacího programu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
PRÁŠILOVÁ, Michaela a Eva ŠMELOVÁ. (2010). Kurikulum a jeho tvorba II.. Olomouc: UP.
-
Doporučená:
KALHOUS, Z., OBST, O. (2002). Školní didaktika.. Praha: Portál.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni:
- objasnit specifika základních kategorií obecné didaktiky a umět tyto kategorie rozeznávat v probíhajícím edukačním procesu,
- vysvětlit vzájemné funkční vztahy a potřebu synergického efektu mezi základními kategoriemi obecné didaktiky při plánování vzdělávání,
- při tvorbě krátkodobých vzdělávacích programů pro výukovou jednotku zohlednit podmiňující faktory průběhu edukace s důrazem na význam motivace,
- u krátkodobějších programů umět vyhodnotit žádoucí provázanost projektovaných cílů, postupů zvolených k jejich dosažení i zabezpečení kontroly, zda byly cíle naplněny. |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|