|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRS / 91BZ2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRS
/
91BZ2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Příspěvek na mezinárodní konferenci 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština, Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština, Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Prezentace výsledků výzkumu studenta mezinárodní odborné veřejnosti formou příspěvku (posteru) na zahraniční konferenci, příp. na mezinárodní konferenci konané v ČR a SR s významným zastoupením zahraničních účastníků a s náročnějším rezenzním řízením.
|
Požadavky na studenta
|
Předložení potvrzení o aktivní účasti na konferenci a formálně správné zadání údajů o příspěvku do OBD.
Stejnou konferenci není možné zapsat zároveň jako Příspěvek na konferenci a Pasivní účast na konferenci.
|
Obsah
|
Předmět je zaměřen na schopnost prezentovat výsledky výzkumu ve vědecké komunitě formou příspěvku (příp. posteru) na konferenci (příp. workshopu). Před vlastní účastí na konferenci student konzultuje se svým školitelem, případně garantem nejen obsah příspěvku, ale i vhodnost a kategorii konkrétní konference. Předpokládá se, že student v prvé řadě zveřejňuje dílčí výsledky svého výzkumu v rámci disertačního projektu, a tak plnění těchto kreditů přispívá k postupné přípravě disertační práce, ale uznávány jsou i příspěvky jinak tematicky zaměřené, pokud se vztahují k oboru doktorského studia.
Kategorizaci příspěvku provede garant na základě posouzení návrhu ze strany školitele, ověření charakteru konference, a to zejména s ohledem na oborové zvyklosti a prestiž.
V případě spoluautorství se započítává příslušný autorský podíl.
Literatura:
The Chicago Manual of Style: The Essential Guide for Writers, Editors, and Publishers. 17. vyd. Chicago: University of Chicago Press, 2017.
ČMEJRKOVÁ, Světla, František DANEŠ a Jindra SVĚTLÁ: Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999.
MARTÍNEZ DE SOUSA, José: Manual de estilo de la lengua espa?ola (MELE 5). 5., rev. vyd. Gijón: Trea, 2015.
MLA Handbook for Writers of Research Papers. 8. vyd. New York: Modern Language Association of America, 2016.
- odborná literatura dle jednotlivých výstupů.
Nejvýznamnější webové stránky zaměřené na informace o konferencích (a nejen o nich):
- hispanistické a lusitanistické: https://hispanismo.cervantes.es/congresos-y-cursos/congreso-jornada-encuentro; https://infoling.org/
- zaměřené na Latinskou Ameriku: https://rediceisal.hypotheses.org/category/congreso-o-simposio
- romanistické: http://www.romanistik.de/aktuelles
- lingvistické: http://linguistlist.org
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|