|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRI / DIJ2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRI
/
DIJ2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Didaktika italského jazyka 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Italština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
10 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Italština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Náplní seminářů tohoto předmětu je seznámení se základními teoriemi, přístupy a principy výuky cizích jazyků. Studenti jsou seznámeni s vývojem této disciplíny a největší pozornost je věnována moderním trendům v cizojazyčné výuce.
Semináře jsou především zaměřeny na rozvoj praktických dovedností. Studenti využijí svých teoretických znalostí v praktických činnostech, řeší praktické problémy při simulacích vyučovacího procesu apod.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím.
|
Obsah
|
1. Le attivita
2. Ricezione
3. Produzione
4. Interazione
5. Mediazione
6. I testi
7. La grammatica
8. Le conoscenze linguistiche
9.La riflessione sulla lingua
10. Per una didattica interculturale
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Diadori P., Semplici S., Troncarelli D. (2020). Didattica di base dell?italiano L2. Roma.
-
Doporučená:
Pierangela Diadori e Giovanna Frosini. (2023). La cucina italiana fra lingua, cultura e didattica.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Zájem o didaktiku italského jazyka |
Získané způsobilosti |
Zvládnutí problematiky italštiny jakožto cizího jazyka, teorie a znalost současných trendů ve výuce, rozbor učebnic a jejich charakteristika z didaktického hlediska. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Aktivizující práce ve skupinách
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|