|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRF / 91AD1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRF
/
91AD1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Dějiny románských literatur 1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
10
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
8
[HOD/SEM]
Seminář
8
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
2 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
2 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Prohloubení znalostí o románské literatuře, na kterou se doktorand specializuje.
|
Požadavky na studenta
|
Výborná znalost dějin alespoň jedné románské literatury a jednoho románského jazyka.
|
Obsah
|
Obsah je individualizovaný podle zaměření disertační práce. Doktorand obsah zkoušku konzultuje s garantem příslušné literatury, který vymezí tematiku a literaturu k nastudování.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
prof. Mgr. Jiří Špička, Ph.D. (100%),
-
Přednášející:
PhDr. Zuzana Burianová, Ph.D. (100%),
prof. Mgr. Daniel Nemrava, Ph.D. (100%),
prof. Mgr. Jiří Špička, Ph.D. (100%),
doc. PhDr. Marie Voždová, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
prof. Mgr. Daniel Nemrava, Ph.D. (100%),
doc. PhDr. Marie Voždová, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Beaumarchais, J.-P. de, Couty, D. Dictionnaire des oeuvres littéraires de langue française I-IV. Paris, 1994.
-
Doporučená:
Kom, A. Dictionnaire des ?uvres littéraires de langue française en Afrique au sud du Sahara I-II. Paris, 2003.
-
Doporučená:
Saraiva, Lopes. História da literatura portuguesa. Porto, 2008.
-
Doporučená:
Kom, A. a kol. Jalons pour un dictionnaire des ?uvres littéraires de langue française des pays du Maghreb. Paris, 2006.
-
Doporučená:
Combe, D. Littératures francophones. Questions, débats, polémiques. Paris, 2010.
-
Doporučená:
Brioschi, F., Di Girolamo, C. Manuale della Letteratura italiana. Storia per generi e problemi, 4 sv.. Torino (1993 - 1996), 1993.
-
Doporučená:
Lagarde, A., Michard, L. Moyen Age, XVIe siecle, XVIIe siecle, XVIIIe siecle, XIXe siecle, XXe siecle. Paris, 1993.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zkoušku
|
165
|
Účast na výuce
|
10
|
Domácí příprava na výuku
|
200
|
Celkem
|
375
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Výborná znalost dějin alespoň jedné románské literatury. Výborná znalost alespoň jednoho románského jazyka.
|
Získané způsobilosti |
Používat znalosti o literárním vývoji v románských literaturách pro výzkum v románské literatuře, která je předmětem specializace. Pracovat s literárními jevy v celorománském kontextu. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Pracovní činnosti (dílny)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|