|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KNJ / KVT2@
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KNJ
/
KVT2@
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Výpočetní technika pro učitele NJ 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Výpočetní technika pro učitele německého jazyka 2
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Konzultace
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
3 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Po absolvování disciplíny by studenti měli být schopni: ? Definovat a vysvětlit složitější problematiku týkající se výpočetní techniky v kontextu didaktiky cizích jazyků ? Analyzovat počítačem podporovanou výuku a osvojit si její základní postupy ? Vytvářet vlastní komplexnější výstupy při zapojení počítače do výuky: interaktivní tabule, výukový software, pokročilejší práce s internetem ? Kombinovat počítačem podporovanou výuku s učebnicovými a jinými materiály
|
Požadavky na studenta
|
100 % účast ve výuce: aktivní účast v hodině, plnění dílčích úkolů. Splnění zápočtového úkolu.
požadavky pro ISP:
- 20% účast na tutoriálech
- průběžné plnění úkolů dle požadavků vyučujícího
- splnění zápočtového úkolu
|
Obsah
|
Témata (výběr):
Klasifikace didaktických prostředků. Výpočetní technika jako didaktický prostředek. Didaktická technika. Výpočetní technika. Interaktivní tabule. Počítač. Dataprojektor. Výukový software. Internet
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Rozšiřující:
Klement, Milan. (2011). Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci e-learningu. Olomouc.
-
Doporučená:
ZAJÍCOVÁ, Pavla. (2002). Didaktik der Fremdsprache Deutsch. Ostrava: Ostravská univerzita.
-
Doporučená:
CRYSTAL, David. (2010). Language and the Internet. Cambridge.
-
Doporučená:
Dostál, Jiří. (2007). Počítač ve vzdělávání. Olomouc.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|