|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KNJ / KAR2@
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KNJ
/
KAR2@
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Argumentace v němčině 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Konzultace
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
6 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Po absolvování disciplíny by studenti měli být schopni: - interpretovat a popsat v německém jazyce složitější postupy argumentace a persvaze na úrovni ústní komunikace, a to jak formou monologu, tak v diskusi spontánní i řízené vyučujícím, ale také se zřetelem na komunikaci písemnou (psaná dialektická esej s tezí, antitezí a syntézou) - prakticky uplatňovat tyto zásady při čtení a poslechu složitějších mluvených a psaných textů argumentačního či esejistického typu. - připravit dialektickou esej na zadané téma z aktuálního společenského a politického života a ústně pak souhrn této eseje prezentovat před spolužáky a vyučujícím na hodině
|
Požadavky na studenta
|
Prezenční forma studia: účast na seminářích, příprava na zápočet.
Kombinovaná forma studia: účast na tutoriálech, samostudium - příprava na zápočet.
požadavky pro ISP:
- 20% účast ve výuce
- průběžné plnění úkolů dle požadavků vyučujícího
- zápočtový test
|
Obsah
|
Témata (výběr):
Písemná dialektická esej jako důležitá forma písemné komunikace. Spontánní diskuse. Řízená diskuse. Prezentační techniky při ústním vystoupení. Sebeprezentace.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Rozšiřující:
GEML, Richard a LAUER, Hermann. (2008). Marketing- und Verkaufslexikon. Stuttgart. Stuttgart.
-
Doporučená:
KOPPERSCHMIDT, Josef. (1973). Allgemeine Rhetorik, Einführung in die Theorie der Persuasiven Kommunikation. Stuttgart.
-
Doporučená:
KOPPERSCHMIDT, Josef. (2005). Argumentationstheorie zur Einführung. Hamburg.
-
Doporučená:
JANICH, Nina. (2001). Werbesprache. Tübingen.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|