|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMT / KPBP@
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMT
/
KPBP@
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Praxe k bakalářské práci
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Konzultace
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
9 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je provázat diplomovou práci s relevantními událostmi v prostředí škol a školských zařízení. Vzhledem k vymezení diplomových prací na oblast vzdělávací teorie a především vzdělávací praxe je cílem předmětu poskytnout možnost terénního sběru empirických dat či možnost ověření praktických výstupů v rámci své diplomové práce.
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - dokončit diplomovou práci v požadovaném rozsahu a v požadovaném zaměření.
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. RNDr. Jitka Laitochová, CSc. ,
-
Přednášející:
Mgr. Eva Bártková, Ph.D. (100%),
doc. RNDr. Jitka Laitochová, CSc. (100%),
Mgr. David Nocar, Ph.D. (100%),
doc. Mgr. Karel Pastor, Ph.D. (100%),
Mgr. Tomáš Talášek, Ph.D. (100%),
Mgr. Jan Wossala, Ph.D. (100%),
doc. RNDr. Tomáš Zdráhal, CSc. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
MUSILOVÁ, M., PODLAHOVÁ, L. Manuál Praxe v edukačním procesu. Inovováno 2015.. Olomuc: PdF UP, 2008.
-
Doporučená:
MUSILOVÁ, M. Individuální praxe. Olomouc: Vydavatelství UP, 2004.
-
Doporučená:
HRABAL, V., PAVELKOVÁ, I. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-755-8.
-
Doporučená:
BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. Manuál pro pedagogickou praxi: teorie a praxe.. Brno: Masarykova univerzita, 2011.
-
Doporučená:
ŠIMONÍK, O. Pedagogická praxe. Brno: MSD, 2005.
-
Doporučená:
PODLAHOVÁ, L. První kroky učitele. Praha: Triton, 2004.
-
Doporučená:
MUSILOVÁ, M. Případová studie jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: VUP, 2003. ISBN 80-244-0749-3.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|