|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KHI / 5AGB3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KHI
/
5AGB3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář k bakalářské diplomové práci 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
6 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
2
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Seminář bude věnován metodice vedení bakalářské práce z oboru archeologie a možnostem jejího zpracování.
První seminář seznamuje s metodikou psaní bakalářské práce. Student si take vybírá téma své diplomové práce, stanoví si základní pracovní postup. Druhý seminář je spojen se samostatnou prací na diplomovém úkolu, řízenou vedoucím bakalářské práce. Jsou realizovány kontaktní semináře, na nichž jednotlivi studenti prezentují své práce (zadání, stav zpracování, problémy). Třetí seminář je spojen již jen s plněním diplomového úkolu, pravidelnými konzultacemi s vedoucím bakalářské práce a psaním textu práce. Student má povinnost pravidelěn konzultovat průběh práce na svém diplomovém úkolu s vedoucím diplomové práce a plnit půběžně jím zadávané úkoly.
|
Požadavky na studenta
|
(1) Účast na výuce: 13 hodin = 0,5 kredit; (2) účast na konzultacích a plnění půběžných úkolů. 13 hod = 0,5 kreditu; (š) domácí příprava: 100 hodin = 4 kredity.
|
Obsah
|
1. seminář (Nováček, Kalábková):
1.-2. Úvod - metody psaní odborné archeologické práce.
3. Výběr tématu bakalářské práce a obecné zásady při psaní bakalářské práce.
4.-5. Postup při studiu odborné literatury.
6.-7. Tvorba obrazových katalogů.
8.-9. Tvorba databází.
10. Pokyny k závěrečné úpravě bakalářské práce z archeologie.
11.-13. Konzultace s vedoucím diplomové práce.
2. seminář (všichni vyučující):
1. Úvodní seminář - požadavky na podobu prezentací (Kalábková).
2.-13. Prezentace jednotlivých bakalářských diplomových prací a diskuse o nich (všichni vyučující).
3. seminář (všichni vyučující):
Účast na konzultacích a tvorba bakalářské diplomové práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. Mgr. Karel Nováček, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
doc. Mgr. Martin Golec, Ph.D. (100%),
Mgr. Miloš Hlava, Ph.D. (100%),
Mgr. Pavlína Kalábková, Ph.D. (100%),
doc. Mgr. Karel Nováček, Ph.D. (100%),
PhDr. Pavel Šlézar, Ph.D. (100%),
Mgr. Ivana Vostrovská, Ph.D. (100%),
Mgr. Tomáš Zeman, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Eco, U. (1997). Jak napsat diplomovou práci. Olomouc.
-
Základní:
Kubátová, H. ? Šimek, D. (2007). Od abstraktu do závěrečné práce: jak napsat diplomovou práci ve společenskovědních a humanitních oborech: praktická příručka.. Olomouc.
-
Základní:
Geršlová, J. (2009). Vádemékum vědecké a odborné práce.. Šenov.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Distanční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
120
|
Celkem
|
120
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
13
|
Celkem
|
13
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Základní orientace ve zvoleném tématu diplomové práce. |
Získané způsobilosti |
Osvojení si tvorby odborného písemného textu. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Grafické a výtvarné činnosti
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|