|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGN / 95DJ3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGN
/
95DJ3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Dizertační seminář 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Disertační seminář 3
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
15
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KGN/95JD3
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Dizertační seminář, který si student zapisuje v každém roce studia, poskytuje doktorandům možnost průběžné metodické pomoci ze strany školitele při zpracovávání dizertační práce. Semináře v zimním semestru se liší svým programem od seminářů v letním semestru. Semináře v zimním semestru (vždy začátkem února) probíhají formou individuálních konzultací posluchačů se školiteli. Školitel svého doktoranda odborně a metodicky vede při zpracování tématu disertace, poskytuje mu odborné konzultace a sleduje jeho studium i průběžnou práci na dizertaci tak, aby student dodržel stanovený harmonogram studia daný individuálním studijním plánem. Doktorand bude v průběhu svého studia veden k pravidelnému předkládání dílčích výsledků práce, ať již jde o heuristiku či odevzdávání již zpracovaných kapitol dizertační práce. Nejpozději v zimním semestru 2. ročníku studia předloží doktorand svému školiteli vypracované teze disertační práce v rozsahu asi 10 normostran, v nichž uvede členění své disertační práce, zmíní hlavní problémy, jejich možné řešení, sepíše použité prameny, literaturu a jiné použité zdroje. Cílem je přimět studenta k tomu, aby na své dizertaci pracoval průběžně během celého studia. Dizertační semináře v letních semestrech (vždy v polovině června) jsou věnovány "veřejné" prezentaci výzkumu doktorandů. Studenti 2. - 4. ročníku budou informovat své kolegy a učitele (nejen svého školitele) o stupni prací na dizertaci, představí problémy a navrhnou řešení. Studenti 1. ročníku se zúčastní semináře spíše pasivně, i když i oni se podobně jako jejich kolegové a vyučující mohou aktivně zúčastnit diskuse. Za své aktivity v rámci dizertačních seminářů v zimním i letním semestru získá doktorand v každém ročníku vždy jeden zápočet a příslušný počet kreditů: v prvním a druhém roce studia po dvou kreditech, ve 3. roce tři kredity a ve čtvrtém roce studia pět kreditů za předpokladu, že na dizertačním semináři bude ústně prezentovat výsledky svého bádání v rámci dizertační práce.
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
Im Rahmen des Seminars werden sowohl die einzelnen Dissertationsprojekte der TeilnehmerInnen vorgestellt als auch bereits fertige Teile der Arbeiten mit dem Leiter sowie mit anderen Teilnehmern diskutiert. Das Ziel ist es dabei, nicht nur die zentralen Kompetenzen beim Verfassen eines wissenschaftlichen Texten zu vertiefen, sondern die TeilnehmerInnen auch auf Anforderungen vorzubereiten, die bei der die Teilnahme und Diskussion auf Konferenzen und Workshops vorausgesetzt werden.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
prof. PhDr. Libuše Spáčilová, Dr. ,
-
Vede seminář:
Mgr. Petra Bačuvčíková, Ph.D. (100%),
Mgr. Marie Krappmann, Ph.D. (100%),
Mgr. Veronika Opletalová, Ph.D. (100%),
prof. PhDr. Mgr. Karsten Rinas, Dr. (100%),
doc. Mgr. Kristýna Solomon, Ph.D. (100%),
prof. PhDr. Libuše Spáčilová, Dr. (100%),
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Rozhovor
|
|
|
|