|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KFI / NTCP3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KFI
/
NTCP3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Embodied Cognitive Science
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Topics in Contemporary Philosophy 3 (Embodied Cognitive Science)
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
1 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
2
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
This course is dedicated to reading and interpretation of Maurice Merleau-Ponty's book "The Structure of Behavior" (1942) and the clarification of its influence on the recent "embodied cognition" theories, in particular, Varela, Thompson, and Rosch's "The Embodied Mind" (1991) and Thompson's "Mind in Life" (2010). On a more general level, the course explores the possibilities of mutual enrichment between philosophy and empirical science, especially phenomenology and cognitive science.
|
Požadavky na studenta
|
Students are expected to read excerpts from primary texts before each lesson, to actively participate in discussions during the lessons, and to fulfil several writing assignments.
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
All the course materials will be provided at the beginning of the course and during the semester as needed.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Merleau-Ponty, Maurice. (1942). La structure du comportement. Paris.
-
Doporučená:
Thompson, Evan. (2010). Mind in Life: Biology, Phenomenology, and the Sciences of Mind. Cambridge.
-
Doporučená:
Gallagher, Shaun. (2022). Phenomenology. London.
-
Doporučená:
Varela, F., Thompson, E. & Rosch, E. (1993). The embodied mind: Cognitive science and human experience. Cambridge.
-
Doporučená:
Gallagher, S., Zahavi, D. (2013). The Phenomenological Mind. Routledge.
-
Doporučená:
Merleau-Ponty, Maurice. (1963). The Structure of Behaviour. Boston.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
The course will be in English: students are expected to master English in spoken and written form. All the course materials will be provided at the beginning of the course and during the semester as needed. |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Analýza výkonů studenta
|
|
|
|