|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / AJC1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
AJC1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
English Language 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
78 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
86 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KAA/JC01
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je osvojení dovedností v oblasti akademického psaní, zejména psaní esejů - jak logicky řadit myšlenky, argumentovat, srovnávat. Studenti se seznámí s tím, jak psát odkazy a citace, bibliografii a jak se vyhnout plagiátorství.
|
Požadavky na studenta
|
80% prezence, aktivní účast v hodinách, plnění zadaných úkolů, průběžné hodnocení písemného projevu, konzultace
|
Obsah
|
Osvojení dovedností v oblasti akademického psaní, zejména psaní esejů - jak logicky řadit myšlenky, argumentovat, srovnávat. Studenti se seznámí s tím, jak psát odkazy a citace, bibliografii a jak se vyhnout plagiátorství.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Andrea Ramešová (100%),
Mgr. Helena Tylšarová (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Niels Hexspoor (100%),
Mgr. David Livingstone, Ph.D. (100%),
Mgr. Tomáš Roztočil (100%),
Mgr. Filip Salcburger (100%),
Mgr. Marian Siedloczek, Ph.D. (100%),
Mgr. Marie Voždová (100%),
Mgr. Elizabeth Allyn Woock, PhD. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Savage, Alice, and Patricia Mayer. Effective Academic Writing. Oxford, 2005.
-
Základní:
Gibaldi, Joseph. MLA Handbook for Writers of Research Papers. New York, 2009.
-
Doporučená:
Zemach & Rumisek. Academic Writing. MacMillan, 2005.
-
Doporučená:
Savage & Mayer. Effective Academic Writing. Oxford, 2005.
-
Doporučená:
Mounsey, Chris. Essays and Dissertations. Oxford, 2002.
-
Doporučená:
The Chicago Manual of Style. Chicago, 2010.
-
Doporučená:
Griffith, Kelley. Writing Essays about Literature: International Edition. Belmont, 2010.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
26
|
Domácí příprava na výuku
|
38
|
Příprava na zápočet
|
11
|
Celkem
|
75
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Jazyková úroveň B2 podle Evropského referenčního rámce pro jazyky (CEFR)
Doporučené absolvování KAA/UL00 |
Získané způsobilosti |
Vývoj a procvičení dovedností nutných k vytvoření koherentního psaného celku jak např. eseje, recenze, shrnutí apod. Seznámit studenty s kritickým myšlením a akademickým psaním. Studenti umí efektivně rozvinout argumenty, použít tvrzení na jejich podporu a dát je do širšího kontextu. Studenti prakticky použijí teoretické znalosti získané v semináři. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Esej
- Analýza výkonů studenta
|
|
|
|