|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
CJV / IJ6
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
CJV
/
IJ6
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Cizí jazyk - italština 6
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Italština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
6 / -
|
2 / 3
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Italština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Druhý semestr čtyřsemestrálního kurzu italštiny pro mírně pokročilé studenty. Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní.
|
Požadavky na studenta
|
Docházka do výuky - max. 2 absence.
Nepřítomnost studenta není v žádném případě důvodem pro jeho nepřipravenost v následující hodině.
Aktivní účast ve výuce.
Vypracování domácích úkolů popř. prací k zápočtu.
Úspěšné složení zápočtového testu (písemná forma).
Všechny náležitosti k zápočtu (včetně písemných prací a testu) student splní nejpozději do konce zkouškového období daného semestru.
|
Obsah
|
Uso dei tempi al passato (imperfetto, passato prossimo e trapassato prossimo)
Il passato remoto
Condizionale semplice e composto
Congiuntivo presente, passato, imperfetto
Futuro semplice e composto
Cultura, arte e letteratura italiana- lezioni varie
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Danila Piotti, Giulia de Savorgnani, Elena Carrara. UniversItalia 2.0. Firenze: Alma Edizioni.
-
Rozšiřující:
Roberto Tartaglione, Angelica Benincasa. Grammatica della lingua italiana per stranieri di base. Alma Edizioni Firenze, 2015.
-
Rozšiřující:
La Grassa, M., Delitala, M., & Quercioll, F. (2013). L'italiano all'universitá 2: corso di lingua per studenti stranieri : B1, B2. Roma: Edilingua.
-
Doporučená:
Jarmila Janešová. Italština pro samouky.
-
Doporučená:
Nocchi, S. (2022). Nuova grammatica pratica della lingua italiana. Alma Edizioni: Firenze.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
24
|
Příprava na zápočet
|
12
|
Domácí příprava na výuku
|
12
|
Celkem
|
48
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Úroveň znalostí studenta (podle CEFR) A2: student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho bezprostředně týkají (např. velmi základní osobní a rodinné informace, nakupování, místopis, zaměstnání). Může komunikovat při jednoduchých a rutinních úkolech, které vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných záležitostech. Umí s pomocí jednoduchých výrazů popsat aspekty svého vzdělání, bezprostřední okolí a bezprostřední potřeby.
|
Získané způsobilosti |
Úroveň znalostí studenta (podle CEFR) B1/B2: Rozumí hlavním bodům jasné spisovné řeči o známých záležitostech, s nimiž se setkává v práci, ve škole, ve volném čase atd. Umí si poradit s většinou situací, které se mohou vyskytnout při cestování v oblasti, kde se mluví daným jazykem. Píše jednoduché souvislé texty o dobře známých tématech nebo o tématech, která ho zajímají. Umí popsat zážitky a události, sny, naděje a ambice a stručně zdůvodnit a vysvětlit své názory a plány.
|
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Písemná zkouška
- Analýza výkonů studenta
- Písemný test
|
|
|
|