Diplomová práce se zabývá využitím výtvarné řady jako prostředku vyučování v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni základních škol. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem diplomové práce je vytvořit s žáky prvního stupně ZŠ výtvarnou řadu na téma Podmořský svět.
Anotace v angličtině
The diploma work deals with the use of visual range as a means of teaching lessons in the art education in the first grade of primary schools. The thesis is divided into theoretical and practical part. The aim of the work is to create the art range ?Undersea World? with pupils in the first grade of primary school.
art range, creativity, motivation, issue of assessment
Rozsah průvodní práce
88 s., 9 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá využitím výtvarné řady jako prostředku vyučování v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni základních škol. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem diplomové práce je vytvořit s žáky prvního stupně ZŠ výtvarnou řadu na téma Podmořský svět.
Anotace v angličtině
The diploma work deals with the use of visual range as a means of teaching lessons in the art education in the first grade of primary schools. The thesis is divided into theoretical and practical part. The aim of the work is to create the art range ?Undersea World? with pupils in the first grade of primary school.
art range, creativity, motivation, issue of assessment
Zásady pro vypracování
Teoretická část:
- shromažďování materiálů
- studium odborné literatury
Praktická část:
- příprava, organizace výzkumného šetření a vyhodnocení
- provedení vlastního šetření
- zpracování materiálu
- zpracování diplomové práce
Zásady pro vypracování
Teoretická část:
- shromažďování materiálů
- studium odborné literatury
Praktická část:
- příprava, organizace výzkumného šetření a vyhodnocení
- provedení vlastního šetření
- zpracování materiálu
- zpracování diplomové práce
Seznam doporučené literatury
Jeřábek, J., Tupý, J. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha, 2007.
Chráska, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. Olomouc, 2006.
Chráska, M. Metody sběru a statického vyhodnocování dat v evaulačních pedagogických výzkumech. Praha, 2003.
Hazulková, H., Slavíková V., Slavík J. Výtvarné čarování. Praha, 2002.
Roeselová, V. Řady a projekty. Praha, 1997.
Roeselová, V. Náměty ve výtvarné výchově. Praha, 1996.
Wattová, F. Nápady pro malé výtvarníky. Praha, 2003.
Seznam doporučené literatury
Jeřábek, J., Tupý, J. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha, 2007.
Chráska, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. Olomouc, 2006.
Chráska, M. Metody sběru a statického vyhodnocování dat v evaulačních pedagogických výzkumech. Praha, 2003.
Hazulková, H., Slavíková V., Slavík J. Výtvarné čarování. Praha, 2002.
Roeselová, V. Řady a projekty. Praha, 1997.
Roeselová, V. Náměty ve výtvarné výchově. Praha, 1996.
Wattová, F. Nápady pro malé výtvarníky. Praha, 2003.