Magisterská diplomová práce na téma Příležitost podnikání v multilevel marketingových společnostech pro studenty Univerzity Palackého v Olomouci pojednává o souvislostech, kladech a záporech takovéto příležitosti. Práce má dva cíle ? jedním je nashromáždit teoretické i praktické poznatky, které se k možnosti tohoto uplatnění studentů vztahují, druhým cílem je seznámit s těmito poznatky vhodnou formou studenty Univerzity Palackého v Olomouci. Obou cílů bylo částečně dosaženo, ačkoli výsledky realizace projektu nejsou jednoznačně kvantifikovatelné. Tato práce může poskytnout platformu a výchozí bod pro uplatnění takového projektu na jiné vysoké škole či univerzitě.
Anotace v angličtině
The thesis called Business opportunity in multilevel marketing societies for students of University of Palacký in Olomouc treats the context, advantages and disadvantages of this opportunity. The thesis has two goals. One of them is to incorporate theoretical and practical knowledge connected to the opportunity. Presantation od these results to students of the University of Palacký in Olomouc is the second goal. Both objectives were accomplished partially although results of the project can´t be simply quantified. This thesis can serve as basis to apply similar project at other universities or colleges in the Czech republic.
Klíčová slova
multilevel marketing, podnikání, projekt, referenční marketing, studenti Univerzity Palackého
Klíčová slova v angličtině
multilevel marketing, business, project, referential marketing, students of the University of Palacký
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Magisterská diplomová práce na téma Příležitost podnikání v multilevel marketingových společnostech pro studenty Univerzity Palackého v Olomouci pojednává o souvislostech, kladech a záporech takovéto příležitosti. Práce má dva cíle ? jedním je nashromáždit teoretické i praktické poznatky, které se k možnosti tohoto uplatnění studentů vztahují, druhým cílem je seznámit s těmito poznatky vhodnou formou studenty Univerzity Palackého v Olomouci. Obou cílů bylo částečně dosaženo, ačkoli výsledky realizace projektu nejsou jednoznačně kvantifikovatelné. Tato práce může poskytnout platformu a výchozí bod pro uplatnění takového projektu na jiné vysoké škole či univerzitě.
Anotace v angličtině
The thesis called Business opportunity in multilevel marketing societies for students of University of Palacký in Olomouc treats the context, advantages and disadvantages of this opportunity. The thesis has two goals. One of them is to incorporate theoretical and practical knowledge connected to the opportunity. Presantation od these results to students of the University of Palacký in Olomouc is the second goal. Both objectives were accomplished partially although results of the project can´t be simply quantified. This thesis can serve as basis to apply similar project at other universities or colleges in the Czech republic.
Klíčová slova
multilevel marketing, podnikání, projekt, referenční marketing, studenti Univerzity Palackého
Klíčová slova v angličtině
multilevel marketing, business, project, referential marketing, students of the University of Palacký
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část: vysvětlení základních pojmů a kontextu práce
2. Praktická část
{·} analýza multilevel marketingových společností na českém trhu
{·} analýza zájmu a zkušeností studentů Univerzity Palackého
3. Propagační akce - výběr vhodné varianty a realizace
4. Zhodnocení + doporučení
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část: vysvětlení základních pojmů a kontextu práce
2. Praktická část
{·} analýza multilevel marketingových společností na českém trhu
{·} analýza zájmu a zkušeností studentů Univerzity Palackého
3. Propagační akce - výběr vhodné varianty a realizace
4. Zhodnocení + doporučení
Seznam doporučené literatury
Kalench, John: Jak být nejlepší v systému MLM. Brno: Jiří Alman, 1995
Kalench, John: Největší příležitost v dějinách lidstva. Brno: Jiří Alman, 1995
Kiyosaki, Robert T.: Bohatý táta, chudý táta. Praha: Pragma, 2001
Kiyosaki, Robert T.: Co máte vědět než začnete podnikat. Praha: Pragma, 2005
Zich František: Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2006
Seznam doporučené literatury
Kalench, John: Jak být nejlepší v systému MLM. Brno: Jiří Alman, 1995
Kalench, John: Největší příležitost v dějinách lidstva. Brno: Jiří Alman, 1995
Kiyosaki, Robert T.: Bohatý táta, chudý táta. Praha: Pragma, 2001
Kiyosaki, Robert T.: Co máte vědět než začnete podnikat. Praha: Pragma, 2005
Zich František: Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2006