- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Klíčová slova v angličtině, Přílohy volně vložené, Rozsah práce, Elektronická forma kvalifikační práce
Ve své diplomové práci se zabývám osobností učitele základní a vysoké školy.
Zjišťuji, jak si žáci/studenti představují svého ideální učitele/vysokoškolského učitele a srovnávám názory žáků a studentů. Výzkumné šetření realizuji prostřednictvím dotazníkové metody v 8. - 9. třídě ZŠ a u studentů 3. - 4. ročníku vysoké školy.
Anotace v angličtině
I consider the person of the teacher at primary schools as well as at universities. In my diploma work I make an inquiry how the pupils/students imagine the perfect teacher and I compare and contrast the opinions of different pupils and students. This research survey I realize via questionnaire
way
Klíčová slova
pojem osobnost, osobnost učitele, prestiž učitelské profese,význam učitelské profese, postoje učitele, profesní a životní dráhy učitelů, učitelský stres, osobnost žáka, sociální interakce, učitel a žáci v komunikaci, dotazníková metoda.
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
AN
Anotace
Ve své diplomové práci se zabývám osobností učitele základní a vysoké školy.
Zjišťuji, jak si žáci/studenti představují svého ideální učitele/vysokoškolského učitele a srovnávám názory žáků a studentů. Výzkumné šetření realizuji prostřednictvím dotazníkové metody v 8. - 9. třídě ZŠ a u studentů 3. - 4. ročníku vysoké školy.
Anotace v angličtině
I consider the person of the teacher at primary schools as well as at universities. In my diploma work I make an inquiry how the pupils/students imagine the perfect teacher and I compare and contrast the opinions of different pupils and students. This research survey I realize via questionnaire
way
Klíčová slova
pojem osobnost, osobnost učitele, prestiž učitelské profese,význam učitelské profese, postoje učitele, profesní a životní dráhy učitelů, učitelský stres, osobnost žáka, sociální interakce, učitel a žáci v komunikaci, dotazníková metoda.