Diplomová práce poskytuje ucelený pohled na dopady protiepidemických opatření na firemní vzdělávání ve firmě Skoda Auto a.s. během pandemie COVID-19. Skrze tematickou analýzu se práce zaměřuje na klíčové změny v obsahu a formě vzdělávání zdůrazňující rychlou adaptaci na on-line prostředí, digitalizaci a nové vzdělávací obsahy reagující na aktuální potřeby.
Anotace v angličtině
The thesis provides a comprehensive view of the impact of anti-epidemic measures on corporate education at Skoda Auto a.s. during the COVID-19 pandemic. Through thematic analysis, the thesis focuses on key changes in the content and form of education, emphasizing rapid adaptation to the online environment, digitalization and new educational content responding to current needs.
Klíčová slova
Firemní vzdělávání, pandemie a vzdělávání, COVID-19, protipandemická opatření, Skoda Auto, on-line vzdělávání, krize a firemní vzdělávání, strategie vzdělávání v době krize, E-learning v době pandemie
Klíčová slova v angličtině
Corporate education, pandemic and education, Covid-19, anti-pandemic measures, Skoda Auto, on-line education, crisis and corporate education, education strategy in times of crisis, E-learning in times of pandemic
Rozsah průvodní práce
136 s. (210 837 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce poskytuje ucelený pohled na dopady protiepidemických opatření na firemní vzdělávání ve firmě Skoda Auto a.s. během pandemie COVID-19. Skrze tematickou analýzu se práce zaměřuje na klíčové změny v obsahu a formě vzdělávání zdůrazňující rychlou adaptaci na on-line prostředí, digitalizaci a nové vzdělávací obsahy reagující na aktuální potřeby.
Anotace v angličtině
The thesis provides a comprehensive view of the impact of anti-epidemic measures on corporate education at Skoda Auto a.s. during the COVID-19 pandemic. Through thematic analysis, the thesis focuses on key changes in the content and form of education, emphasizing rapid adaptation to the online environment, digitalization and new educational content responding to current needs.
Klíčová slova
Firemní vzdělávání, pandemie a vzdělávání, COVID-19, protipandemická opatření, Skoda Auto, on-line vzdělávání, krize a firemní vzdělávání, strategie vzdělávání v době krize, E-learning v době pandemie
Klíčová slova v angličtině
Corporate education, pandemic and education, Covid-19, anti-pandemic measures, Skoda Auto, on-line education, crisis and corporate education, education strategy in times of crisis, E-learning in times of pandemic
Zásady pro vypracování
A. Cíl práce:
Identifikovat a zhodnotit dopady protiepidemických opatření na firemní vzdělávání.
B. Konkretizace cíle a předmětu práce (včetně zdůvodnění):
Předmětem práce jsou změny ve formě a obsahu firemního vzdělávání spojené s protiepidemickými opatřeními proti šíření infekce COVID-19 ve firmě XY.
C: Výzkumná otázka:
Jak se změnil obsah a forma firemního vzdělávání v souvislosti s protiepidemickými opatřeními?
D. Návrh postupu řešení (metoda):
Zvolené výzkumné metody:
Analýza dokumentů – analýza interních firemních materiálů týkajících se školení a vzdělávacích akcí.
Dotazníkové šetření spokojenosti účastníků se vzděláváním ve firmě XY. Respondenti jsou účastníci vzdělávání.
Standardizovaný rozhovor s pracovníkem firmy XY, který zodpovídá za vzdělávací systém.
E. Harmonogram práce:
pracovní verze osnovy práce – nejpozději do: 30. 6. 2021
konzultace projektu výzkumu: nejpozději do 30. 10. 2021
hotová práce k poslední konzultaci – nejpozději do: 28. 2. 2022
odevzdání definitivní verze práce – nejpozději do 30. 3. 2022 (orientačně – bude upřesněno harmonogramem akademického roku)
Zásady pro vypracování
A. Cíl práce:
Identifikovat a zhodnotit dopady protiepidemických opatření na firemní vzdělávání.
B. Konkretizace cíle a předmětu práce (včetně zdůvodnění):
Předmětem práce jsou změny ve formě a obsahu firemního vzdělávání spojené s protiepidemickými opatřeními proti šíření infekce COVID-19 ve firmě XY.
C: Výzkumná otázka:
Jak se změnil obsah a forma firemního vzdělávání v souvislosti s protiepidemickými opatřeními?
D. Návrh postupu řešení (metoda):
Zvolené výzkumné metody:
Analýza dokumentů – analýza interních firemních materiálů týkajících se školení a vzdělávacích akcí.
Dotazníkové šetření spokojenosti účastníků se vzděláváním ve firmě XY. Respondenti jsou účastníci vzdělávání.
Standardizovaný rozhovor s pracovníkem firmy XY, který zodpovídá za vzdělávací systém.
E. Harmonogram práce:
pracovní verze osnovy práce – nejpozději do: 30. 6. 2021
konzultace projektu výzkumu: nejpozději do 30. 10. 2021
hotová práce k poslední konzultaci – nejpozději do: 28. 2. 2022
odevzdání definitivní verze práce – nejpozději do 30. 3. 2022 (orientačně – bude upřesněno harmonogramem akademického roku)
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a TAYLOR, Stephen. Řízení lidských zdrojů. 13. vydání. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5258-7.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2914-5.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání pro andragogy: studijní text pro kombinované studium. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. ISBN 978-80-244-3546-6.
Firemní vzdělávání. 2020. Ročenka e-časopisu firemní vzdělávání s výběrem toho nejlepšího z uplynulého roku. Praha: Langer Tomáš, 2021. ISSN 2695-1207.
Fórum sociální politiky. 2020. Praha: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2020. ISSN 1803-7488.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a TAYLOR, Stephen. Řízení lidských zdrojů. 13. vydání. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5258-7.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2914-5.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání pro andragogy: studijní text pro kombinované studium. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. ISBN 978-80-244-3546-6.
Firemní vzdělávání. 2020. Ročenka e-časopisu firemní vzdělávání s výběrem toho nejlepšího z uplynulého roku. Praha: Langer Tomáš, 2021. ISSN 2695-1207.
Fórum sociální politiky. 2020. Praha: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2020. ISSN 1803-7488.