Bakalářská práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části je popsána pozice asistent pedagoga a vychovatel ve školní družině. Následuje kapitola, která popisuje stres, jeho prevenci a syndrom vyhoření. Výzkumná část se zabývá aspekty práce asistenta pedagoga a vychovatele ve školní družině.
Annotation in English
The bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the characteristic of the position of Teaching Assistant and After School Group Educator. The following chapter describes stress, prevention and burnout syndrome.
Keywords
vychovatel ve školní družině, asistent pedagoga, stres, syndrom vyhoření, aspekty dvojrole
Keywords in English
educator in school group, teaching assistant, stress, burnout syndrome, aspects of a dual role
Length of the covering note
33 s. (81 031 znaků)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části je popsána pozice asistent pedagoga a vychovatel ve školní družině. Následuje kapitola, která popisuje stres, jeho prevenci a syndrom vyhoření. Výzkumná část se zabývá aspekty práce asistenta pedagoga a vychovatele ve školní družině.
Annotation in English
The bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the characteristic of the position of Teaching Assistant and After School Group Educator. The following chapter describes stress, prevention and burnout syndrome.
Keywords
vychovatel ve školní družině, asistent pedagoga, stres, syndrom vyhoření, aspekty dvojrole
Keywords in English
educator in school group, teaching assistant, stress, burnout syndrome, aspects of a dual role
Research Plan
Letní semestr 2022 - studium literatury k tématu
Zimní semestr 2022 - psaní teoretické části práce
- psaní praktické části
Research Plan
Letní semestr 2022 - studium literatury k tématu
Zimní semestr 2022 - psaní teoretické části práce
- psaní praktické části
Recommended resources
HABR, J., HÁJKOVÁ, H., VANÍČKOVÁ, H., 2015. Metodika práce asistenta pedagoga, osobnostní rozvoj asistenta pedagoga a komunikace s rodinou nebo komunitou ţáka. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. s. 101. ISBN 978-80-244-4678-3.
HÁJEK, B., 2011b. Školní druţina – její cíle, poslání, funkce, postavení mezi ostatními školskými zařízeními. In: HÁJEK, B., PÁVKOVÁ, J. et al. Školní druţina. Praha: Portál. 3.vydání. s.9-18. ISBN 978-80-7367-900-2.
HÁJEK, B., 2011c. Vychovatelka a vedoucí vychovatelka ve školní druţině. In: HÁJEK, B., PÁVKOVÁ, J. et al. Školní druţina. Praha: Portál. 3.vydání. s.33-40. ISBN 978-80-7367-900-2
Recommended resources
HABR, J., HÁJKOVÁ, H., VANÍČKOVÁ, H., 2015. Metodika práce asistenta pedagoga, osobnostní rozvoj asistenta pedagoga a komunikace s rodinou nebo komunitou ţáka. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. s. 101. ISBN 978-80-244-4678-3.
HÁJEK, B., 2011b. Školní druţina – její cíle, poslání, funkce, postavení mezi ostatními školskými zařízeními. In: HÁJEK, B., PÁVKOVÁ, J. et al. Školní druţina. Praha: Portál. 3.vydání. s.9-18. ISBN 978-80-7367-900-2.
HÁJEK, B., 2011c. Vychovatelka a vedoucí vychovatelka ve školní druţině. In: HÁJEK, B., PÁVKOVÁ, J. et al. Školní druţina. Praha: Portál. 3.vydání. s.33-40. ISBN 978-80-7367-900-2