Tato bakalářská práce je zaměřena na to, jakou mají možnost vzdělání osoby s PAS, jak probíhá vzdělávání žáků ve speciálních školách a jak vnímají vzdělávání svých dětí samotni rodiče.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on options of education for people with PAS and how is their education conducted in special schools and how is their education perceived by their own parents
Klíčová slova
Poruchy autistického spektra, kazuistika, výzkumné šetření.
Klíčová slova v angličtině
Austism spectrum disorder, casuistry, research
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na to, jakou mají možnost vzdělání osoby s PAS, jak probíhá vzdělávání žáků ve speciálních školách a jak vnímají vzdělávání svých dětí samotni rodiče.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on options of education for people with PAS and how is their education conducted in special schools and how is their education perceived by their own parents
Klíčová slova
Poruchy autistického spektra, kazuistika, výzkumné šetření.
Klíčová slova v angličtině
Austism spectrum disorder, casuistry, research
Zásady pro vypracování
1. Sběr literatury.
2.Zpracování teoretické části.
3. Sběr dat.
4. Kazuistika a výzkum.
4. Zhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Sběr literatury.
2.Zpracování teoretické části.
3. Sběr dat.
4. Kazuistika a výzkum.
4. Zhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
Čadilová, Žampachová Z.: Strukturované učení pro žáky s autismem.
Schopler E., Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami.
Švamberk Šauerová Markéta, Špačková Klára, …: Speciální pedagogika v praxi.
Vilášková D.: Strukturované učení pro žáky s autismem.
Přinosilová D., Diagnostika ve speciální pedagogice.
Seznam doporučené literatury
Čadilová, Žampachová Z.: Strukturované učení pro žáky s autismem.
Schopler E., Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami.
Švamberk Šauerová Markéta, Špačková Klára, …: Speciální pedagogika v praxi.
Vilášková D.: Strukturované učení pro žáky s autismem.
Přinosilová D., Diagnostika ve speciální pedagogice.