Tato diplomová práce se zabývá využitím románů, napsaných v devatenáctém století, ve vyučování anglického jazyka. Cílem práce je prokázat, že romány Drákula, Frankenstein, Oliver Twist a Obraz Doriana Graye, jsou adekvátním materiálem pro žáky druhého stupně základní školy.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is concerned with the usage of novels, written in the 19th century, in English language teaching. The aim of the thesis is to demonstrate that the novels Dracula, Frankenstein, Oliver Twist and The Picture of Dorian Gray are suitable as materials for lower secondary English classes.
Klíčová slova
Literatura, využití literatury ve výuce anglického jazyka, výuka anglického jazyka, základní škola, klasiky, romány 19. století, Mary Shelley, Frankenstein, Bram Stoker, Dracula, Oscar Wilde, Obraz Doriana Graye, Charles Dickens, Oliver Twist, zjednodušená četba
Klíčová slova v angličtině
Literature, use of literature in ELT, lower-secondary school, classics, 19th century novels, Mary Shelley, Frankenstein, Bram Stoker, Dracula, Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray, Charles Dickens, Oliver Twist, graded readers
Rozsah průvodní práce
61 s. (124 039 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá využitím románů, napsaných v devatenáctém století, ve vyučování anglického jazyka. Cílem práce je prokázat, že romány Drákula, Frankenstein, Oliver Twist a Obraz Doriana Graye, jsou adekvátním materiálem pro žáky druhého stupně základní školy.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is concerned with the usage of novels, written in the 19th century, in English language teaching. The aim of the thesis is to demonstrate that the novels Dracula, Frankenstein, Oliver Twist and The Picture of Dorian Gray are suitable as materials for lower secondary English classes.
Klíčová slova
Literatura, využití literatury ve výuce anglického jazyka, výuka anglického jazyka, základní škola, klasiky, romány 19. století, Mary Shelley, Frankenstein, Bram Stoker, Dracula, Oscar Wilde, Obraz Doriana Graye, Charles Dickens, Oliver Twist, zjednodušená četba
Klíčová slova v angličtině
Literature, use of literature in ELT, lower-secondary school, classics, 19th century novels, Mary Shelley, Frankenstein, Bram Stoker, Dracula, Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray, Charles Dickens, Oliver Twist, graded readers
Zásady pro vypracování
1) Četba a studium literatury 2) Zpracování teoretické části 3) Provedení výzkumu 4) Zpracování praktické části 5) Vyhodnocení závěrů
Zásady pro vypracování
1) Četba a studium literatury 2) Zpracování teoretické části 3) Provedení výzkumu 4) Zpracování praktické části 5) Vyhodnocení závěrů
Seznam doporučené literatury
GRELLET, Francoise. Developing Reading Skills: A Practical Guide to Reading Comprehension Exercises. 1. Cambridge: Cambridge University Press, 1981. ISBN 0521283647. NUTTAL, Christine. Teaching Reading Skills in a Foreign Language. 2. Portsmouth: Heinemann, 1996. ISBN 978-0-4352-4057-8. SHELLEY, Mary. Frankenstein. London: Penguin, 2003, ISBN 0141439475. WILDE, Oscar. The picture of Dorian Gray. London: Penguin, 2003, ISBN 0141439572.
Seznam doporučené literatury
GRELLET, Francoise. Developing Reading Skills: A Practical Guide to Reading Comprehension Exercises. 1. Cambridge: Cambridge University Press, 1981. ISBN 0521283647. NUTTAL, Christine. Teaching Reading Skills in a Foreign Language. 2. Portsmouth: Heinemann, 1996. ISBN 978-0-4352-4057-8. SHELLEY, Mary. Frankenstein. London: Penguin, 2003, ISBN 0141439475. WILDE, Oscar. The picture of Dorian Gray. London: Penguin, 2003, ISBN 0141439572.