Bakalářská práce má za cíl vylíčit fungování influencer marketingu na sociálních sítích a poukázat na to, jaký má dopad na děti na druhém stupni základní školy. Nicméně během práce jsem se zaměřila konkrétně na problematiku influencer marketingu, jak funguje, jaké jsou jeho výhody a jakým způsobem ovlivňuje dnešní marketing.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to describe the functioning of influencer marketing on social networks and to highlight its impact on children in the second stage of primary school. However, throughout the thesis I have focused specifically on the issue of influencer marketing, how it works, what its benefits are and how it affects marketing today.
Klíčová slova
Influencer, marketing, influencer marketing, spolupráce, sociální sítě, platformy, děti a mládež
Klíčová slova v angličtině
Influencer, marketing, influencer marketing, collaboration, social networks, platforms, children and youth
Rozsah průvodní práce
55 s. (96 744 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce má za cíl vylíčit fungování influencer marketingu na sociálních sítích a poukázat na to, jaký má dopad na děti na druhém stupni základní školy. Nicméně během práce jsem se zaměřila konkrétně na problematiku influencer marketingu, jak funguje, jaké jsou jeho výhody a jakým způsobem ovlivňuje dnešní marketing.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to describe the functioning of influencer marketing on social networks and to highlight its impact on children in the second stage of primary school. However, throughout the thesis I have focused specifically on the issue of influencer marketing, how it works, what its benefits are and how it affects marketing today.
Klíčová slova
Influencer, marketing, influencer marketing, spolupráce, sociální sítě, platformy, děti a mládež
Klíčová slova v angličtině
Influencer, marketing, influencer marketing, collaboration, social networks, platforms, children and youth
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretické části bakalářské práce
2. Analýza zdrojů
3. Systematizace poznatků o influencer marketingu
4. Charakteristika marketingu influencerů
5. Analýza vybraných profilů influencerů na Instagramu, Youtubu a TikToku
6. Závěr
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretické části bakalářské práce
2. Analýza zdrojů
3. Systematizace poznatků o influencer marketingu
4. Charakteristika marketingu influencerů
5. Analýza vybraných profilů influencerů na Instagramu, Youtubu a TikToku
6. Závěr
Seznam doporučené literatury
1. (Ne)Jsem influencer - HARTMANNOVÁ, Deni a Ivo VESELÝ. (Ne)jsem influencer: vše, co potřebujete vědět o online světě, a ještě mnohem víc. [Rohatec]: [Ráj Elegance s.r.o.], 2021. ISBN 978-80-270-9792-0.
2. Marketing na Facebooku a Instagramu - SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
3. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích - LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
5. Staň se hvězdou TikToku - STANFORD, Sara. Staň se hvězdou TikToku. Přeložil Martin HERODEK. V Brně: CPress, 2020. ISBN 978-80-264-3285-2.
Seznam doporučené literatury
1. (Ne)Jsem influencer - HARTMANNOVÁ, Deni a Ivo VESELÝ. (Ne)jsem influencer: vše, co potřebujete vědět o online světě, a ještě mnohem víc. [Rohatec]: [Ráj Elegance s.r.o.], 2021. ISBN 978-80-270-9792-0.
2. Marketing na Facebooku a Instagramu - SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
3. Jak na sítě: Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích - LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.