Příjmení a jméno studenta: Smolková Kateřina
Název fakulty a katedry: Cyrilometodějská teologická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, katedra komunikačních studií
Název Bakalářského projektu: Předškolní vzdělávání v ČR: porovnání vzdělávacích přístupů
v MŠ Radost a v Církevní MŠ v Přerově."
Počet stran: 50
Počet příloh: 0
Počet titulů použité literatury: 21
Rok obhajoby: 2023
Klíčová slova: předškolní vzdělávání, mateřská škola, mateřská škola církevní, dítě předškolního věku, alternativní školství, vzdělávací přístupy
Annotation in English
Author's surname and first name: Smolková Kateřina
Name of the faculty and department: the Cyril and Methodius Theological Faculty of Palacký University in Olomouc, Department of Communication Studies
Title of bachelor project: Preschool education in the Czech Republic: a comparison
of educational approaches in the Radost Preschool and the Church Preschool in Přerov
Name of the supervisor of the bachelor project: Mgr. Marta CINCIALOVÁ, Th.D
Number of pages: 50
Number of appendices: 0
Number of titles of literature used: 21
Year of defence: 2023
Keywords: Pre-school education, nursery school, religious nursery school, pre-school child, alternative education, educational approaches
Keywords
předškolní vzdělávání, mateřská škola, mateřská škola církevní, dítě předškolního věku, alternativní školství, vzdělávací přístupy
Keywords in English
Pre-school education, nursery school, religious nursery school, pre-school child, alternative education, educational approaches
Length of the covering note
50 s.
Language
CZ
Annotation
Příjmení a jméno studenta: Smolková Kateřina
Název fakulty a katedry: Cyrilometodějská teologická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, katedra komunikačních studií
Název Bakalářského projektu: Předškolní vzdělávání v ČR: porovnání vzdělávacích přístupů
v MŠ Radost a v Církevní MŠ v Přerově."
Počet stran: 50
Počet příloh: 0
Počet titulů použité literatury: 21
Rok obhajoby: 2023
Klíčová slova: předškolní vzdělávání, mateřská škola, mateřská škola církevní, dítě předškolního věku, alternativní školství, vzdělávací přístupy
Annotation in English
Author's surname and first name: Smolková Kateřina
Name of the faculty and department: the Cyril and Methodius Theological Faculty of Palacký University in Olomouc, Department of Communication Studies
Title of bachelor project: Preschool education in the Czech Republic: a comparison
of educational approaches in the Radost Preschool and the Church Preschool in Přerov
Name of the supervisor of the bachelor project: Mgr. Marta CINCIALOVÁ, Th.D
Number of pages: 50
Number of appendices: 0
Number of titles of literature used: 21
Year of defence: 2023
Keywords: Pre-school education, nursery school, religious nursery school, pre-school child, alternative education, educational approaches
Keywords
předškolní vzdělávání, mateřská škola, mateřská škola církevní, dítě předškolního věku, alternativní školství, vzdělávací přístupy
Keywords in English
Pre-school education, nursery school, religious nursery school, pre-school child, alternative education, educational approaches
Research Plan
Bakalářský projekt obsahuje praktickou a teoretickou část.
V teoretické textové části student představí prezentované téma a popíše eticky konfliktní rozměr. Dále se zaměří na rešerši publikovaných mediálních výstupů k danému tématu a provede analýzu.
Praktická část se realizuje pod supervizí vedoucího ateliéru. Rozsah a forma zadání je stanovená po konzultaci s vedoucím ateliéru, a to s ohledem na dané téma.
Pro finální schválení zadání práce garantem programu je nutný souhlas jak vedoucího práce tak vedoucího hlavního ateliéru.
Student / studentka pravidelně konzultuje a řídí se pokyny vedoucího práce a vedoucího ateliéru.
Hlavní mediální výstup - Ateliér audiovizuální tvorby.
Research Plan
Bakalářský projekt obsahuje praktickou a teoretickou část.
V teoretické textové části student představí prezentované téma a popíše eticky konfliktní rozměr. Dále se zaměří na rešerši publikovaných mediálních výstupů k danému tématu a provede analýzu.
Praktická část se realizuje pod supervizí vedoucího ateliéru. Rozsah a forma zadání je stanovená po konzultaci s vedoucím ateliéru, a to s ohledem na dané téma.
Pro finální schválení zadání práce garantem programu je nutný souhlas jak vedoucího práce tak vedoucího hlavního ateliéru.
Student / studentka pravidelně konzultuje a řídí se pokyny vedoucího práce a vedoucího ateliéru.
Hlavní mediální výstup - Ateliér audiovizuální tvorby.
Recommended resources
Rýdl, K., & Šmelová, E. (2012). Vývoj institucí pro předškolní výchovu (1869-2011): současné poznatky o profesi. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
Šmelová, E., & Nelešovská, A. (2009). Učitel mateřské školy v reflexi současných proměn. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
KAŠPARŮ, M. Malý kompas víry. Olomouc: Matice Cyrilometodějská, 2001. ISBN 80- 7266-072-1.
SVOBODOVÁ, E. Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání. Praha: RAABE, 2007. 133 s. ISBN 80-86307-39-5
HERCIKOVÁ, Pavla Edita. Křesťanská výchova dětí. Praha: Pastorační středisko, 2002. 170 s. ISBN neuveden.
SIMAJCHL, Ladislav. Společně k Bohu: mravní výchova dítěte v předškolním věku. A.M.I.M.S., 2006. 60 s. ISBN 80-239-9699-1
MUCHOVÁ, L. Bůh je jako mrakodrap. O rozvíjení dětského Božího obrazu. 1. vyd.
Recommended resources
Rýdl, K., & Šmelová, E. (2012). Vývoj institucí pro předškolní výchovu (1869-2011): současné poznatky o profesi. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
Šmelová, E., & Nelešovská, A. (2009). Učitel mateřské školy v reflexi současných proměn. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
KAŠPARŮ, M. Malý kompas víry. Olomouc: Matice Cyrilometodějská, 2001. ISBN 80- 7266-072-1.
SVOBODOVÁ, E. Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání. Praha: RAABE, 2007. 133 s. ISBN 80-86307-39-5
HERCIKOVÁ, Pavla Edita. Křesťanská výchova dětí. Praha: Pastorační středisko, 2002. 170 s. ISBN neuveden.
SIMAJCHL, Ladislav. Společně k Bohu: mravní výchova dítěte v předškolním věku. A.M.I.M.S., 2006. 60 s. ISBN 80-239-9699-1
MUCHOVÁ, L. Bůh je jako mrakodrap. O rozvíjení dětského Božího obrazu. 1. vyd.