Práce popisuje vývoj management hry s tematikou zahradnické firmy ve fiktivním magickém světě. Pro tvorbu hry byl použit herní engine Unity. Implementace je v programovacím jazyce C#. Grafické prvky hry byly vytvořeny v editoru Pixelart. Zvukové efekty byly vygenerovány v editoru SFXR. Hudba je nahraná a upravena v programu Audacity. V práci se zabývám návrhem a vývojem hry. Práce je zakončena uživatelskou příručkou.
Anotace v angličtině
This thesis describes the development of a management game with the theme of a gardening company in a fictional magical world. The Unity game engine was used for the development of this game. The implementation is in C#. The graphical elements of the game were created in Pixelart. The sound effects were generated in SFXR. The music was recorded and edited in Audacity. In this thesis I am involved in the design and development of the game. The thesis concludes with a user manual.
Klíčová slova
management hra, Unity, C#, tvorba hry
Klíčová slova v angličtině
management game, Unity, C#, game development
Rozsah průvodní práce
36
Jazyk
CZ
Anotace
Práce popisuje vývoj management hry s tematikou zahradnické firmy ve fiktivním magickém světě. Pro tvorbu hry byl použit herní engine Unity. Implementace je v programovacím jazyce C#. Grafické prvky hry byly vytvořeny v editoru Pixelart. Zvukové efekty byly vygenerovány v editoru SFXR. Hudba je nahraná a upravena v programu Audacity. V práci se zabývám návrhem a vývojem hry. Práce je zakončena uživatelskou příručkou.
Anotace v angličtině
This thesis describes the development of a management game with the theme of a gardening company in a fictional magical world. The Unity game engine was used for the development of this game. The implementation is in C#. The graphical elements of the game were created in Pixelart. The sound effects were generated in SFXR. The music was recorded and edited in Audacity. In this thesis I am involved in the design and development of the game. The thesis concludes with a user manual.
Klíčová slova
management hra, Unity, C#, tvorba hry
Klíčová slova v angličtině
management game, Unity, C#, game development
Zásady pro vypracování
Studentka vytvoří hru v Unity enginu, ve které hráč řídí pracovníky v zahradnické firmě. Technickým jádrem hry tak je vytvoření fronty prací pro pracovníky a jejich přidělování jednotlivým pracovníkům na základě hráčem volených kritérií; hledání nejkratších cest na herní mapě; a implementace logistiky (např. místa pro hromadění herních předmětů).
Zásady pro vypracování
Studentka vytvoří hru v Unity enginu, ve které hráč řídí pracovníky v zahradnické firmě. Technickým jádrem hry tak je vytvoření fronty prací pro pracovníky a jejich přidělování jednotlivým pracovníkům na základě hráčem volených kritérií; hledání nejkratších cest na herní mapě; a implementace logistiky (např. místa pro hromadění herních předmětů).
Seznam doporučené literatury
Robert Nystrom. Game programming patterns
Seznam doporučené literatury
Robert Nystrom. Game programming patterns
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka nejprve představila téma své závěrečné práce, kterým bylo vytvoření management hry. Nejprve představila kostru své prezentace, popsala typ hry, kterou implementovala. Uvedl i některé další podobné hry. Pro vytvoření své hry využila Unity Engin, který také stručně představila. Dále podrobně představila svojí hru -- její grafické zpracování, funkcionalitu a cíle. Prezentaci studentka zakončila videoukázkou své hry.
Komise se seznámila s posudky vedoucího a oponenta. Studenta s posudky souhlasila. Komise se shodla na hodnocení B.