Využitím příslušných algoritmů a postupů, zpracovaných pomocí objektově ori- entovaného programování, vznikl engine pro 2D plošinové hry, který umožňuje běh hry, vykreslování a správu herních prvků.
Anotace v angličtině
By using appropriate algorithms and procedures, processed using object oriented programming, an engine for 2D platform games has been created, which allows the game to run, render and manage game elements.
game engine, algorithm, object oriented programming
Rozsah průvodní práce
33
Jazyk
CZ
Anotace
Využitím příslušných algoritmů a postupů, zpracovaných pomocí objektově ori- entovaného programování, vznikl engine pro 2D plošinové hry, který umožňuje běh hry, vykreslování a správu herních prvků.
Anotace v angličtině
By using appropriate algorithms and procedures, processed using object oriented programming, an engine for 2D platform games has been created, which allows the game to run, render and manage game elements.
game engine, algorithm, object oriented programming
Zásady pro vypracování
Student navrhne a implementuje 2D herní engine určený pro plošinové hry. Vhodné komponenty enginu může realizovat pomocí knihoven, měl by se však snažit co nejvíce naprogramovat sám. (O tom, co naprogramovat, se rozhodne po konzultaci s vedoucím práce). Engine student předvede na jednoduché hře.
Zásady pro vypracování
Student navrhne a implementuje 2D herní engine určený pro plošinové hry. Vhodné komponenty enginu může realizovat pomocí knihoven, měl by se však snažit co nejvíce naprogramovat sám. (O tom, co naprogramovat, se rozhodne po konzultaci s vedoucím práce). Engine student předvede na jednoduché hře.
Seznam doporučené literatury
Robert Nystrom. Game programming patterns. Jason Gregory. Game Engine Architecture. Sung et al. Build your own 2D game engine and create great web games.
Seznam doporučené literatury
Robert Nystrom. Game programming patterns. Jason Gregory. Game Engine Architecture. Sung et al. Build your own 2D game engine and create great web games.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
V úvodu své obhajoby diplomant představil cíle své práce, vytvoření herního enginu pro 2D plošinové hry. Následně popsal použité technologie a implementaci své aplikace.
Následovalo čtení posudků vedoucího práce a oponenta. V reakci na posudky diplomant objasnil autorství obrázků, velikosti levelu a fixaci kamery. Dále vysvětlil možnost úpravy herního enginu pro hru dvou hráčů.
V závěrečné diskuzi student popsal náročnost vytvoření hry v jeho enginu.