Diplomová práce je zaměřena na hodnocení manažerských dovedností.Zkoumá osobnost staniční sestry jako manažera,jeho kompetence,schopnosti,dovednosti.S tím souvisí i komunikace s podřízenými a řešení konfliktů.Praktická část je věnována dotazníkovému šetření jehož cílem bylo zjistit,jak uplatňuje staniční sestra při výkonu své manažerské funkce manažerské nástroje, jestli je přístupná a otevřená při řešení problémů svých podřízených a nakolik je v rámci svého profese schopna komunikovat s podřízenými pracovníky.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the evaluation of managerial skills. It examines the personality of the station nurse as a manager, his competences, abilities, skills. This is also related to communication with subordinates and conflict resolution. The practical part is devoted to a questionnaire survey, the aim of which was to find out how the station nurse applies the performance of her managerial function as a managerial tool, whether she is accessible and open in solving the problems of her subordinates and to what extent she is able to communicate with subordinate workers within the framework of her profession.
Klíčová slova
manažer, úkoly manažera, komunikace, vedení lidí, zdravotnictví
Klíčová slova v angličtině
manager, manager's tasks, communication, people management,healthcare
Rozsah průvodní práce
68
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení manažerských dovedností.Zkoumá osobnost staniční sestry jako manažera,jeho kompetence,schopnosti,dovednosti.S tím souvisí i komunikace s podřízenými a řešení konfliktů.Praktická část je věnována dotazníkovému šetření jehož cílem bylo zjistit,jak uplatňuje staniční sestra při výkonu své manažerské funkce manažerské nástroje, jestli je přístupná a otevřená při řešení problémů svých podřízených a nakolik je v rámci svého profese schopna komunikovat s podřízenými pracovníky.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the evaluation of managerial skills. It examines the personality of the station nurse as a manager, his competences, abilities, skills. This is also related to communication with subordinates and conflict resolution. The practical part is devoted to a questionnaire survey, the aim of which was to find out how the station nurse applies the performance of her managerial function as a managerial tool, whether she is accessible and open in solving the problems of her subordinates and to what extent she is able to communicate with subordinate workers within the framework of her profession.
Klíčová slova
manažer, úkoly manažera, komunikace, vedení lidí, zdravotnictví
Klíčová slova v angličtině
manager, manager's tasks, communication, people management,healthcare
Zásady pro vypracování
1.Studium literatury 2.Rešeršní činnost 3.Stanovení cílů 4.Analýza získaných informací 5.Prostudování vybraných dohledaných zdrojů 6.Sumarizace dohledaných informací dle cílů práce 7.Plán výzkumu 8.Realizace výzkumu 9.Zpracování výsledků 10.Tvorba praktické části diplomové práce 11.Statistické zpracování údajů 12.Vyhodnocení výsledků stanovených cílů 13.Intrepretace výsledků a formulace závěrů studie 14.Finální úprava textu diplomové práce 15.Odevzdání diplomové práce
Zásady pro vypracování
1.Studium literatury 2.Rešeršní činnost 3.Stanovení cílů 4.Analýza získaných informací 5.Prostudování vybraných dohledaných zdrojů 6.Sumarizace dohledaných informací dle cílů práce 7.Plán výzkumu 8.Realizace výzkumu 9.Zpracování výsledků 10.Tvorba praktické části diplomové práce 11.Statistické zpracování údajů 12.Vyhodnocení výsledků stanovených cílů 13.Intrepretace výsledků a formulace závěrů studie 14.Finální úprava textu diplomové práce 15.Odevzdání diplomové práce
Seznam doporučené literatury
Jiřincová, B. Efektivní komunikace pro manažery. Grada Publishing 2010. ISBN 978-80-247-1708-1
Khelerová, V. Komunikační dovednosti manažera.Grada Publishing 2010. ISBN 978-80-247-3566-5
Křivohlavý, J. Tajemství úspěšného jednání. Grada Publishing 1995. ISBN 80-85623-84-6
Lahnerová, D. Asertivita pro manažery. Grada Publishing 2009. ISBN 978-80-247-2892-6