Bakalářská práce pojednává o tom, jak jsou efektivně využity materiální didaktické prostředky v učebním oboru strojní mechanik na SŠDOS Moravský Krumlov. Teoretická část systematicky objasňuje podstatné pojmy, které souvisí s danou problematikou. Zaměřuje se na vývoj, charakteristiku a pravidla používání didaktických prostředků. Praktická část kvalitativním výzkumem zjišťuje, jaké materiální didaktické prostředky se využívají v konkrétní škole v odborných předmětech a v odborném výcviku 1. - 3. ročníku oboru Strojní mechanik, jak efektivně jsou materiální didaktické prostředky ve výuce používány a které materiální didaktické prostředky jsou pro učitele a žáky nejpřínosnější.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the effective use of material didactic resources in the teaching field of mechanical engineering at SŠDOS Moravský Krumlov. The theoretical part systematically explains the essential concepts related to the given issue. It focuses on the development, characteristics, and rules of using didactic means. The practical part uses qualitative research to find out what material didactic resources are used in a particular school in vocational subjects and in vocational training of 1st - 3rd year of the field of mechanical engineering, how effectively material didactic resources are used in teaching and which material didactic resources are most beneficial for teachers and students.
Didactic resources, material didactic resources, immaterial didactic resources, machine mechanic.
Rozsah průvodní práce
43
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o tom, jak jsou efektivně využity materiální didaktické prostředky v učebním oboru strojní mechanik na SŠDOS Moravský Krumlov. Teoretická část systematicky objasňuje podstatné pojmy, které souvisí s danou problematikou. Zaměřuje se na vývoj, charakteristiku a pravidla používání didaktických prostředků. Praktická část kvalitativním výzkumem zjišťuje, jaké materiální didaktické prostředky se využívají v konkrétní škole v odborných předmětech a v odborném výcviku 1. - 3. ročníku oboru Strojní mechanik, jak efektivně jsou materiální didaktické prostředky ve výuce používány a které materiální didaktické prostředky jsou pro učitele a žáky nejpřínosnější.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the effective use of material didactic resources in the teaching field of mechanical engineering at SŠDOS Moravský Krumlov. The theoretical part systematically explains the essential concepts related to the given issue. It focuses on the development, characteristics, and rules of using didactic means. The practical part uses qualitative research to find out what material didactic resources are used in a particular school in vocational subjects and in vocational training of 1st - 3rd year of the field of mechanical engineering, how effectively material didactic resources are used in teaching and which material didactic resources are most beneficial for teachers and students.