Cílem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace sportovní akce Street game festival. Práce se skládá z teoretické a z praktické části. Teoretická část obsahuje poznatky týkající se marketingu. V praktické části je analyzována současná marketingová komunikace festivalu za pomocí situační analýzy, SWOT analýzy, dotazníkového šetření a nestandardizovaného rozhovoru. Na základě provedených analýz jsou vypracovaná doporučení, jak zlepšit marketingovou komunikaci.
Anotace v angličtině
The purpose of this diploma thesis is proposal of hanges in the marketing communication of the Street game festival. The thesis is composed of theoretical and practical part. The theoretical par covers the knowledge of marketig. The practical par focuses on analysis of current marketing communication of the festival supported by situation analysis, SWOT analysis survey and nostandard interview. Based on the performed analysis were made the recommendations how to improve marketing communication.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing, online marketing, SWOT analýza, sport, sociální sítě
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace sportovní akce Street game festival. Práce se skládá z teoretické a z praktické části. Teoretická část obsahuje poznatky týkající se marketingu. V praktické části je analyzována současná marketingová komunikace festivalu za pomocí situační analýzy, SWOT analýzy, dotazníkového šetření a nestandardizovaného rozhovoru. Na základě provedených analýz jsou vypracovaná doporučení, jak zlepšit marketingovou komunikaci.
Anotace v angličtině
The purpose of this diploma thesis is proposal of hanges in the marketing communication of the Street game festival. The thesis is composed of theoretical and practical part. The theoretical par covers the knowledge of marketig. The practical par focuses on analysis of current marketing communication of the festival supported by situation analysis, SWOT analysis survey and nostandard interview. Based on the performed analysis were made the recommendations how to improve marketing communication.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing, online marketing, SWOT analýza, sport, sociální sítě
Analýza současné marketingové komunikace Street Game Festival
Návrh marketingové komunikace Street Game Festival pro nadcházející ročníky
SWOT analýza
Anketa spokojenosti
Zásady pro vypracování
Analýza současné marketingové komunikace Street Game Festival
Návrh marketingové komunikace Street Game Festival pro nadcházející ročníky
SWOT analýza
Anketa spokojenosti
Seznam doporučené literatury
Bednarčík, Z. (2012). Aplikace marketingového výzkumu. Karviná: Slezská univerzita v Opavě.
Čáslavová, E. (2009). Management a marketing sportu. Praha: Olympia
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management (12th ed.). Praha: Grada Publishing.
Matušínská, K. (2007). Marketingová komunikace. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné.
Sekot, A., Charvát, M. (2002). Základy marketingu. Brno: Paido
Seznam doporučené literatury
Bednarčík, Z. (2012). Aplikace marketingového výzkumu. Karviná: Slezská univerzita v Opavě.
Čáslavová, E. (2009). Management a marketing sportu. Praha: Olympia
Kotler, P., & Keller, K. L. (2007). Marketing management (12th ed.). Praha: Grada Publishing.
Matušínská, K. (2007). Marketingová komunikace. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné.
Sekot, A., Charvát, M. (2002). Základy marketingu. Brno: Paido