Bakalárska práca je venovaná implementácii plošinovej hry v hernom engine Godot.
Text pojednáva o plošinových hrách, pixelovom umení a využitých technológiách.
V programátorskej dokumentácii sú opísané skripty implementovanej 2D
plošinovej hry.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is dedicated to implementation of platformer game in Godot engine.
Text describes platformer games, pixel art and used technologies. Scripts of
implemented 2D platformer game are described in program documentation.
Klíčová slova
plošinová hra, Godot engine, pixelové umenie
Klíčová slova v angličtině
platfomer game, Godot engine, pixel art
Rozsah průvodní práce
26 s.
Jazyk
SK
Anotace
Bakalárska práca je venovaná implementácii plošinovej hry v hernom engine Godot.
Text pojednáva o plošinových hrách, pixelovom umení a využitých technológiách.
V programátorskej dokumentácii sú opísané skripty implementovanej 2D
plošinovej hry.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is dedicated to implementation of platformer game in Godot engine.
Text describes platformer games, pixel art and used technologies. Scripts of
implemented 2D platformer game are described in program documentation.
Klíčová slova
plošinová hra, Godot engine, pixelové umenie
Klíčová slova v angličtině
platfomer game, Godot engine, pixel art
Zásady pro vypracování
V rámci práce sa študent zoznámi s herným enginom Godot, ktorý použije k vytvoreniu ním navrhnutej hry žánru plošinovka/skákačka. Cieľom hráča bude dostať sa z počiatočnej pozície k zadanému cieľu, pri čom bude musieť prekonávať prekážky a riešiť najrôznejšie logické úlohy.
Zásady pro vypracování
V rámci práce sa študent zoznámi s herným enginom Godot, ktorý použije k vytvoreniu ním navrhnutej hry žánru plošinovka/skákačka. Cieľom hráča bude dostať sa z počiatočnej pozície k zadanému cieľu, pri čom bude musieť prekonávať prekážky a riešiť najrôznejšie logické úlohy.
Seznam doporučené literatury
Godot engine, https://godotengine.org.
Chris Bradfield: Godot Engine Game Development Projects. Packt Publishing, 2018.
John Sharp: Microsoft Visual C# Step by Step. Microsoft Press, 2018.
Seznam doporučené literatury
Godot engine, https://godotengine.org.
Chris Bradfield: Godot Engine Game Development Projects. Packt Publishing, 2018.
John Sharp: Microsoft Visual C# Step by Step. Microsoft Press, 2018.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
V úvodu své prezentace seznámil Marek Schindler komisi s cíli a motivací své bakalářské práce. Dále byly stručně zmíněny technologie použité při implementaci studentovy hry. Následně byla popsána vytvořená hra a její základní vlastnosti. V závěru hry student popsal testování a z něj vytvořené statistiky.
Po studentově prezentaci byla komise seznámena s posudky vedoucího a oponenta práce. V reakci na posudky student objasnil, jakým způsobem byly úrovně vytvářeny. S výtkami student souhlasil. V diskuzi zazněl dotaz na nestabilitu hry při spouštění na učebně, student jen uspokojivě zodpověděl. Student také v diskuzi podrobněji popsal princip hry a logické prvky obsažené ve hře.